×
×

نشست علمی «نقد کتاب مبانی عرفان وحیانی» برگزار می شود 

  • کد نوشته: 12043
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا؛ نشست علمی نقد کتاب مبانی عرفان وحیانی توسط گروه عرفان پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و تفکر اسلامی و با همکاری گروه عرفان مجتمع تعلیم عالی امام خمینی(ره)، با حضور اساتید و صاحب‌نظران این حوزه در شهر قم برگزار می‌شود. در این نشست علمی، حجت‌الاسلام […]

    نشست علمی «نقد کتاب مبانی عرفان وحیانی» برگزار می شود 
  • نشست علمی «نقد کتاب مبانی عرفان وحیانی» برگزار می‌شود به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا؛ نشست علمی نقد کتاب مبانی عرفان وحیانی توسط گروه عرفان پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و تفکر اسلامی و با همکاری گروه عرفان مجتمع تعلیم عالی امام خمینی(ره)، با حضور اساتید و صاحب‌نظران این حوزه در شهر قم برگزار می‌شود.

    در این نشست علمی، حجت‌الاسلام محمدجواد رودگر به عنوان ارائه‌دهنده، حجج‌اسلام محمدمهدی گرجیان و  محمدرضا مصطفی‌پور به عنوان ناقد، حاضر خواهند بود.

    دبیرعلمی این نشست نیز که دوشنبه ۳۰ مهرماه جاری از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ با حضور اساتید دانشگاه، دانشجوهای و دانش‌پژوهان در مجتمع عالی امام خمینی(ره) به نشانی شهر قم، میدان جهاد برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام بهرام دلیر هست.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.