×
×

نظام با رهنمودهای رهبری و زمان شناسی مردم از مخاطرات محفوظ می ماند/هدف دشمن از ناکارآمد جلوه دادن انقلاب ایجاد یأس و ناامیدی است

  • کد نوشته: 7992
  • رییس جامعه مدرسین تأکید کرد: مطمئن هستیم با اتکای به خداوند متعال، ولایت فقیه و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و وجود مردمی ولایی و زمان شناس نظام از مخاطرات محفوظ مانده و دشمن شکست می خورد.

    نظام با رهنمودهای رهبری و زمان شناسی مردم از مخاطرات محفوظ می ماند/هدف دشمن از ناکارآمد جلوه دادن انقلاب ایجاد یأس و ناامیدی است
  • آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به هجمه های رسانه های بیگانه و غرب گرا و القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی، این هجمه ها را با هدف ایجاد روحیه یأس و ناامیدی دانست.

    وی با اشاره به توطئه های متعدد دشمنان در از ابتدای انقلاب تا کنون افزود: از دشمن چیزی جز دشمنی بر نمی آید و نمی تواند دوستی کند از این رو همواره در پی رسیدن به اهداف خود و ضربه به انقلاب هستند.

    عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که گروهی که خدا را داشته باشد همه چیز دارد، اظهار داشت: اگر گروهی تنها به خود و به بیگانه تکیه کند و خدا را نداشته باشد خواه یا ناخواه و دیر یا زود شکست خواهند خورد.

    وی ادامه داد: اینگونه نیست که دشمن از پیگیری و اجرای توطئه های خود پشیمان شده و کنار رفته باشد، شاید خطر اخیر برطرف شده باشد اما دشمنی های دشمن ادامه خواهد داشت.

    آیت الله یزدی پیروزی جبهه حق بر باطل را وعده الهی دانست و ابراز داشت: مطمئن هستیم با اتکای به خداوند متعال، ولایت فقیه و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و وجود مردمی ولایی و زمان شناس نظام از مخاطرات محفوظ مانده و دشمن شکست می خورد.

    وی عنوان کرد: قرآن کریم صریحا می فرماید خداوند نوشته است که من و پیامبرانم موفق خواهیم شد، این وعده ای است که خداوند در طول تاریخ داده و مطمئنا پیامبران و پیروان آن ها غالب خواهند شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.