چهره نفرات برتر مسابقات جام رمضان اسکیت قم در پایان رقابت اسکیت‌سواران بیش از ۱۰ گروه سنی هر دو بخش دختران و پسران مشخص شد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، هیات اسکیت استان قم یکی از هیات‌های فعال ورزشی در ماه مبارک رمضان بود که اقدام به برگزاری رقابت‌های استانی در رده‌های سنی پایه با حضور استعدادهای این رشته ورزشی به منظور شناسایی نخبه‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی آنها کرد.

این مسابقات با عنوان جام رمضان، در واقع سیزدهمین دوره رقابت‌های استانی با عنوان اسکیت چند ایستگاهی بود که میزبانی آن را آکادمی اسکیت پرشین بر عهده داشت و نزدیک به ۷۰ اسکیت‌باز در این دوره برای به دست آوردن مقام‌های برتر هر دو بخش دختران و پسران رقابت کردند.

در پایان رقابت متولدین سال‌های ۸۹، ۹۰ و ۹۱ به ترتیب تیدا آخوندی، پروین رضائیان و غزل علی‌محمدی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و در مسابقه متولدین سال‌های ۸۶، ۸۷ و ۸۸ به ترتیب مریم ترقی، آیدا گائینی و سارینا بعیدی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

در مصاف اسکیت‌بازان متولد سال‌های ۸۳، ۸۴ و ۸۵ نیز مقام‌های اول تا سوم به فاطمه آقایی، تارا آخوندی و ملیکا آخوند شوشتری رسید و در رده سنی متولدین سال ۸۲ سارا خداجویان، مائده‌سادات سبط‌نبی و مبینا افضلی مقام‌های اول تا سوم جام رمضان اسکیت قم را کسب کردند.

سپس نوبت به معرفی برترین‌ها در بخش پسران رسید و در رده سنی متولدین سال‌های ۹۰ و ۹۱ علی وفاجو، محمدمهدی نمازی و امیرحافظ فرزادمهر به همراه کسری شایسته مقام‌های برتر را کسب کردند و در رده سنی متولدین ۸۸ و ۸۹ نیز عرشیا سپهرمنصوری، امیرماهان کاوندی و روزبه بیگی بر سکوی برتر ایستادند.

در رده سنی ۸۶ و ۸۷ علی مغثی، امیرحسین رنجبر و احمدرضا مسعودی و در رده سنی ۸۴ و ۸۵ نیز به ترتیب امیرمهدی معماریان، سیدعلی سبط‌نبی و محمدمهدی نژاداصفهانی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند، ضمن اینکه در رده سنی ۸۲ و ۸۳ این عناوین به شهراد شیشه‌ای، محمدعلی معبر و امیرعلی سپهری رسید.

در رده سنی متولدین سال ۸۱ نیز سیدمجتبی سبط‌نبی قهرمان شد، مقام نایب‌قهرمانی مشترکا به امیرحسین قاسمیان و حمیدرضا انیسی رسید و مقام سوم مشترک را نیز طاها واحد و صالح رحیمی‌تبار کسب کردند، ضمن اینکه فاطمه آقایی عنوان فنی‌ترین اسکیت‌باز بخش دختران و سیدمجتبی سبط‌نبی عنوان فنی‌ترین شرکت کننده بخش پسران را کسب کردند.