×
×

نقد ساختارشکنانه به نفع هیچ‌کس نیست/حمایت از نظام اسلامی و رهبری فرزانه مسیر صلاح مردم است

  • کد نوشته: 7863
  • سیدعلی خمینی ضمن تأکید بر اینکه نقد ساختارشکنانه به نفع هیچ‌کس نیست و کسی از آن سودی نبرده است، گفت: همه مشکلات با گفت‌وگو و تعامل حل‌شدنی است.

    نقد ساختارشکنانه به نفع هیچ‌کس نیست/حمایت از نظام اسلامی و رهبری فرزانه مسیر صلاح مردم است
  • به گزارش شهرکریمه به نقل از فارس حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی، چند روز قبل از حوادث اخیر، در حسینیه ثارالله آبادان با تأکید بر اینکه باید نقد کنیم اما بدانیم نقد ساختارشکنانه به نفع هیچ‌کس نیست، اظهار داشت: تجربه ملت ما به ما آموخته و به همه نیز باید بیاموزد که نقد صحیح و سالم بسیار لازم است ولی باید بدانیم که راه حل مشکلات گفت‌وگو و نقد هنجارمند است.

    وی افزود: با ساختارشکنی و نقد ساختارشکنانه و هنجارشکنانه هیچ‌کس سودی نبوده و نخواهد برد و باید بدانیم مشکلات کشور با آرامش، گفت‌وگو، صحبت و تعامل حل شدنی است.

    سید علی خمینی تأکید کرد: اگر می‌بینیم گروه‌هایی می‌خواهند اختلاف‌افکنی کنند و قومیت‌ها را به جان هم بیندازند و در کلان و خرد ایجاد انشقاق کنند باید مراقب باشیم و بدانیم که مسیر صلاح  مردم کند یا تند از این مسیر می‌گذرد که ما حامی نظام اسلامی و رهبری عزیز و فرزانه باشیم.

    وی با تأکید براینکه راه دیگری وجود ندارد و ما باید کمک‌کار دولت‌ها باشیم، تصریح کرد: البته چشممان باز است و نواقص را می‌بینیم و می‌گوییم و گاهی فریاد هم خواهیم زد اما بدانید که راه‌حل مشکلات عبارت است از آرامش و اقدام گام‌به‌گام است.

    سید علی خمینی با اشاره به اینکه اگر کشور فضای آرام نداشته باشد و مردم آرامش نداشته باشند پیشرفت‌ها سخت‌تر و بلکه مهار خواهد شد، گفت: باید عوامل وحدت میان قومیت‌ها و ملت‌ را تقویت کنیم.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.