نمایشگاه آثار کارگاه کشوری نقش بهشت به همت کانون شیعی و همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در گالری اشراق قم افتتاح می‌شود. به گزارش  شهرکریمه، نمایشگاه آثار کارگاه کشوری نقش بهشت به همت کانون شیعی و همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در گالری اشراق قم افتتاح می‌شود. کارگاه کشوری نقش بهشت […]

نمایشگاه آثار کارگاه کشوری نقش بهشت به همت کانون شیعی و همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در گالری اشراق قم افتتاح می‌شود.

به گزارش  شهرکریمه، نمایشگاه آثار کارگاه کشوری نقش بهشت به همت کانون شیعی و همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در گالری اشراق قم افتتاح می‌شود.

کارگاه کشوری نقش بهشت به همت کانون هنر شیعی و همکاری صمیمانه آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) و شهردای قم و همراهی سازمان فرهنگی هنری اوج، خانه طراحان انقلاب اسلامی، خانه طراحان آیه، نهضت مردمی پوستر انقلاب، با حضور نزدیک به ۵۰ طراح گرافیک حرفه‌ای از سراسر ایران در روزهای ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه سال ۹۵ در شهر مقدس قم به میزبانی آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در این کارگاه ۳ روزه که زیر نظر اساتید رشته‌های مختلف اعم از خوشنویسی، معماری، نگارگری، عکاسی و گرافیک و با حضور مسعود نجابتی، ابراهیم سلیمانی، سید حسن موسی زاده، علی رضاییان، محسن مقدادی و … برگزار شد، هنرمندان بعد از بازدید و آشنایی میدانی با نقوش، آرایه‌ها و معماری حرم حضرت معصومه(س) و عکس برداری و نمونه برداری از نقوش و آرایه‌های حرم حضرت معصومه(س) به طراحی پوستر، نشانه و المان‌های شهری پرداختند.

در پایان این کارگاه نزدیک به ۶۰ اثر هنری طراحی و اجرا شد که در نمایشگاه حاضر از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ شهریور ماه ۹۵ در گالری اشراق قم، به آدرس قم. ابتدای خیابان شهدا (صفاییه) نگارستان اشراق، منتخبی از این آثار به‌نمایش در می‌آید.

نمایشگاه پوستر نقش بهشت

نمایشگاه پوستر نقش بهشت