×
×

نماینده هندبال قم کار خود را با پیروزی آغاز کرد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 23786
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور نماینده هندبال قم نخستین پیروزی خود را از اولین دیدار خود دشت کرد و شروعی دلپذیر در این مسابقات داشت. تیم هندبال قم شامگاه جمعه در نخستین دیدار خود در لیگ دسته اول هندبال در سالن شهید حیدریان قم […]

    نماینده هندبال قم کار خود را با پیروزی آغاز کرد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور نماینده هندبال قم نخستین پیروزی خود را از اولین دیدار خود دشت کرد و شروعی دلپذیر در این مسابقات داشت.

    تیم هندبال قم شامگاه جمعه در نخستین دیدار خود در لیگ دسته اول هندبال در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم مهرگان وحدت کاشان بود که موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲۹ بر ۲۵ شکست دهد و با وجود مشکلات فراوان، در میدان موفق عمل کند.

    این تیم در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که حامی مالی این تیم چندی پیش از حمایت از تیم هندبال استان قم انصراف داد و اکنون این تیم برای ادامه کار در لیگ دسته اول کشور با وضعیت مبهم مالی مواجه است.

    اعضای تیم هندبال قم اعلام کرده‌اند قصد دارند در صورت جلب کمک‌های استانی تحت هر شرایطی در لیگ دسته اول کشور باقی بمانند و برای پیروزی‌های آینده تلاش کنند. این در حالی است که هندبال قم سال‌ها از سطح دسته اول یا لیگ برتر کشور دور بوده است.

    هدایت تیم هندبال قم بر عهده محمد خیل خانه مربی جوان قمی و بازیکن سابق تیم صبای قم در لیگ برتر هندبال کشور است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.