[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در هفته ششم رقابت‌های دسته برتر فوتبال نوجوانان کشور تیم فوتبال افشید، نماینده قم در مرحله گروهی این رقابت‌ها امروز در قم پذیرای تیم شهرداری اردبیل است و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود. این دیدار از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه تختی قم برگزار […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در هفته ششم رقابت‌های دسته برتر فوتبال نوجوانان کشور تیم فوتبال افشید، نماینده قم در مرحله گروهی این رقابت‌ها امروز در قم پذیرای تیم شهرداری اردبیل است و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.

این دیدار از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و تماشای آن برای علاقمندان به فوتبال رایگان است. نماینده فوتبال قم در لیگ نوجوانان برای موفقیت در این رقابت‌ها باید در این بازی خانگی به هر ۳ امتیاز مسابقه برسد.

همچنین در رده سنی جوانان تیم افشید قم در رقابت‌های دسته اول جوانان کشور امروز عازم لرستان شده است تا در دیداری خارج از خانه، روز جمعه برای رسیدن به رده دوم جدول مرحله گروهی تلاش کند.

حریف تیم افشید قم، تیم گهر دورود است که دیدار دو تیم از ساعت ۱۴ روز جمعه در دورود برگزار می‌شود و تیم جوانان افشید پس از پیروزی دلنشین هفته گذشته در صورتی که بتواند دیدار جمعه را به سود خود پایان ببرد به رده دوم جدول گروه خود صعود خواهد کرد.

[ad_2]