[ad_1] حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون دیوان عدالت اداری در دستور اعضای کمیسیون قرار داشت که موادی از آن بررسی و به تصویب اعضا رسید. وی افزود: اعضای کمیسیون […]

[ad_1]

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون دیوان عدالت اداری در دستور اعضای کمیسیون قرار داشت که موادی از آن بررسی و به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: اعضای کمیسیون در این جلسه مصوب کردند که مرجع حل اختلاف بین شعب دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی پس از کسب نظر مشورتی دیوان عدالت اداری، دیوان عالی کشور است. 

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز دو ماده الحاقی در رابطه با طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در کمیسیون مطرح شد و به تصویب اعضای کمیسیون رسید. 

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون در جریان بررسی این تبصره‌ها چنانچه اسیدپاشی با هدف ارعاب و ایجاد ناامنی در جامعه باشد به نحوی که موجب ناامنی در محیط شود، شخص مرتکب، مفسد فی‌الارض محسوب شده و به مجازات آن محکوم می‌شود. 

انتهای پیام/

[ad_2]