×
×

نور اهل بیت(ع) پلیدی اندیشه‌های باطل شیطان صفتان را نمایان کرد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 36072
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام و المسلمین علی محمد حکیمیان ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی «آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت علیهم السلام در دوره معاصر» با اشاره به اهمیت هفته وحدت گفت: لازم است دنیای مدرن را با سیره و سبک زندگی رسول اکرم (ص) آشنا کنیم. رئیس پژوهشگاه […]

    نور اهل بیت(ع) پلیدی اندیشه‌های باطل شیطان صفتان را نمایان کرد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام و المسلمین علی محمد حکیمیان ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی «آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت علیهم السلام در دوره معاصر» با اشاره به اهمیت هفته وحدت گفت: لازم است دنیای مدرن را با سیره و سبک زندگی رسول اکرم (ص) آشنا کنیم.

    رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان اینکه وظیفه پژوهشگاه ایجاد ارتباط با تشنگان معارف الهی در جهان است گفت: قرار نیست دنیای امروز به مدینه ۱۴۰۰ سال قبل برگردد اما ما وظیفه داریم که معرفت برخاسته از سیره رسول الله را به کام تشنه از معرفت مردم جهان انتقال دهیم.

    وی افزود: وظیفه ما معرفی سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام به مردم جهان است تا این خسته‌دلان با تبعیت از این سبک زندگی، حیات طیبه ای را تجربه کنند.

    رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه انوار اهل بیت علیهم السلام پلیدی و ناکارآمدی اندیشه‌های باطل شیطان صفتان را نمایان کرده است گفت: اگر می‌بینیم که در یک نشریه بی ارزش به ساحت پیامبر خدا جسارت می‌شود و رئیس جمهور کم عقل فرانسه از آن دفاع می‌کند، در راستای همان حرکت‌های شیطانی برای مقابله با نور اهل بیت علیهم السلام است که وعده خدا بر این است که این نوع شیطنت‌ها ابتر و ناکام بماند.

    وی با اشاره به ارادت قلبی بیش از ۲ میلیارد مسلمان به ساحت مقدس پیامبر اعظم گفت: امروز غرب تلاش می‌کند با توهین به عصمت پیامبر این حرکت عظیم رسوخ معرفت دینی در میان مردم را متوقف کند اما وعده الهی است که این حرکت‌های نابخردانه شکست خواهد خورد.

    حکیمیان با تاکید بر اینکه برگزاری کنفرانس بین‌المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت در خدمت ترویج معارف بی شائبه و دقیق اهل بیت است گفت: یکی از اهداف پژوهشگاه برای برگزاری چنین همایش‌هایی ترویج معارف برخاسته از قرآن و عترت در سطح بین‌المللی است.

    کنفرانس بین‌المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت (ع) با حضور وبیناری بیش از ۴۰ صاحب مقاله و سخنران در قالب ۶ پنل تخصصی که با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی و آستان قدس رضوی روز پنج شنبه ۸ آبان ماه برگزار می‌شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.