به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل حسینی مقدم با اشاره به برپایی اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌‌های خبری استان شهر قم اظهار کرد: سه بخش «حرفه ای»، «ویژه» و «موضوعی» برای این جشنواره مدنظر داشته شده است.وی اضافه کرد: ارتقاء وضع رسانه‌ها و خبرنگاران هدف از […]

نگاه مخصوص خبرنگاران به مبحث وقف در اولین جشنواره مطبوعات قم

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل حسینی مقدم با اشاره به برپایی اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌‌های خبری استان شهر قم اظهار کرد: سه بخش «حرفه ای»، «ویژه» و «موضوعی» برای این جشنواره مدنظر داشته شده است.
وی اضافه کرد: ارتقاء وضع رسانه‌ها و خبرنگاران هدف از برپایی این جشنواره است که به همت وزارت ارشاد و ادارات کل آن در استان‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان شهر قم با بیان اینکه وقف و امامزادگان یکی از بخش‌های مبحث اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شهر قم مدنظر داشته شده است، اظهار کرد: اداره کل اوقاف شهر قم در این زمینه با اداره ارشاد مشارکت می‌کند.
وی دنبال کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند اطلاعات لازم درباره بقاع متبرکه و فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه را از طریق اداره کل اوقاف استان شهر قم به دست آورند و در جشنواره شرکت کنند.
حسینی مقدم افزود: این جشنواره با رویکرد جدید برای اولین بار است که در استان برگزار می‌شود و برای برپایی آن، ضمن مشورت با مجموعه‌های متفاوت در وزارتخانه و استان، با خانه مطبوعات و پیشکسوتان عرصه مطبوعات شهر قم نیز همفکری لازم انجام شده است.

امیرمحسن سلطان احمدی