×
×

نگذارید در فعالیت‌های سیاسی از مقدسات دینی سوء استفاده شود/اهانت به امامان معصوم(ع) به بهانه بازی‌های سیاسی اثری جز قداست زدایی ندارد

  • کد نوشته: 5189
  • آیت الله علوی گرگانی با صدور بیانیه‌ای توهین یک مجری به امام رضا علیه السلام را محکوم و اعلام کرد: اهانت به امامان معصوم علیهم السلام به بهانه بازی‌های سیاسی یا آزادی بیان یا هر بهانه دیگری اثری جز قداست زدایی از ساحت پاک آن معصومین ندارد.

    نگذارید در فعالیت‌های سیاسی از مقدسات دینی سوء استفاده شود/اهانت به امامان معصوم(ع) به بهانه بازی‌های سیاسی اثری جز قداست زدایی ندارد
  • به گزارش شهرکریمه ، در بیانیه آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی آمده است: متأسفانه هر از چند گاهی از گوشه و کنار مملکتی اسلامی ما سخنانی در جسارت به اهل بیت علیهم السلام شنیده می‌شود که موجب تأثر هر انسان غیرتمند و دین داری می‌شود.

    در این بیانیه آمده است: سخنان اهانت آمیز یکی از مجریان در استان ایلام که به ساحت مقدس و نورانی امام رضا علیه السلام انجام گرفت موجب ناراحتی شدید اینجانب شد. اگرچه برخی از این افراد، انسان‌های ناآگاه و بعضا جاهلی هستند که شاید بدون کینه سخنانی بر زبان آورند اما میدان دادن به این افراد و اهانت به امامان معصوم علیهم السلام به بهانه بازی‌های سیاسی یا آزادی بیان یا هر بهانه دیگری اثری جز قداست زدایی از ساحت پاک آن معصومین ندارد.

    در این بیانیه تصریح شده است: اینجانب در برهه کنونی که ایام انتخابات است توصیه اکید به نامزدهای محترم می‌کنم تا به هر فردی اجازه میدان داری داده نشود و مراقب سوء استفاده‌های احتمالی از مقدسات با عناوین سیاسی باشند و از افراد دیندار و با صلاحیت استفاده کنند.

    در این بیانیه آمده است: امید است که خداوند در تمام دوران‌ها پشتیبان این ملت و نظام بوده و ماهیت اسلامی این نظام هر چه بیشتر تبلور پیدا کند و به نظام الهی امام زمان علیه السلام متصل گردد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.