به گزارش شهرکریمه  سردار محمد علی جعفری صبح امروز در حاشیه جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت فعلی موصل گفت: نیروهای مردمی عراقی این روزها با قدرت عمل می‌کنند و نیازی به حضور نیروهای ما در موصل نیست، اما نباید فراموش کرد که جهان اسلام نیازمند حمایت تمام مسلمانان است. وی […]

به گزارش شهرکریمه  سردار محمد علی جعفری صبح امروز در حاشیه جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت فعلی موصل گفت: نیروهای مردمی عراقی این روزها با قدرت عمل می‌کنند و نیازی به حضور نیروهای ما در موصل نیست، اما نباید فراموش کرد که جهان اسلام نیازمند حمایت تمام مسلمانان است.

وی در پاسخ به این سوال که انگیزه و نقش جوانان ایرانی برای حضور در سوریه و مبارزه با تروریسم چگونه است، اظهار کرد: جوانان ما بسیار مشتاق حضور در سوریه برای حفظ حرم آل الله هستند اما متاسفانه راه برای آنها بسته است، در همین شرایط شاهد هستیم که برخی از جوانان ما به طور غیررسمی به کشور سوریه عازم می‌شوند.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: حضور رزمندگان ما در سوریه و دفاع از حرم بیانگر عزم و اراده آنها در دفاع از جبهه انقلاب است، این اشتیاق خوب است اما باید کنترل شود تا در روز مبادا بتوان از آن استفاده کرد.

جعفری در زمینه واکنش سپاه نسبت به نقض برجام گفت: سپاه پاسداران بخشی از حکومت جمهوری اسلامی است، ما تابع نظرات رهبری، دولت و مجلس هستیم و هرآنچه تصمیم بگیرند سپاه از آن حمایت می‌کند.