×
×

هاشمی‌طبا: ممکن است رئیس دولت اصلاحات دیگر «تَکرار» نکند

  • کد نوشته: 17706
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار حوزه احزاب شهرکریمه سیّد مصطفی هاشمی طبا، فعّال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به وضعیت اصلاح‌طلبان در سپهر سیاست کشور گفته است: «به‌نظر من اصلاح‌طلبان باید به‌خوشحالی‌شان بابت نتیجه انتخابات هفتم اسفند ۹۴ پایان بدهند و شرایط را طوری مدیریت کنند تا بتوانند تا پایان سال جاری و موعد برگزاری انتخابات مجلس […]

    هاشمی‌طبا: ممکن است رئیس دولت اصلاحات دیگر «تَکرار» نکند
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار حوزه احزاب شهرکریمه سیّد مصطفی هاشمی طبا، فعّال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به وضعیت اصلاح‌طلبان در سپهر سیاست کشور گفته است: «به‌نظر من اصلاح‌طلبان باید به‌خوشحالی‌شان بابت نتیجه انتخابات هفتم اسفند ۹۴ پایان بدهند و شرایط را طوری مدیریت کنند تا بتوانند تا پایان سال جاری و موعد برگزاری انتخابات مجلس یازدهم، مردم را از پشیمانی به‌دلیل رای‌هایی که دادند، دور کنند».

    وی معتقد است مردمی که بعد از اعلام نتیجه انتخابات مجلس‌دهم سرمست و خوشحال بودند، این روزها ناراضی و البته نگران‌اند.

    هاشمی طبا نیز مثل بسیاری از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب که این روزها منتقد فراکسیون امید مجلس هستند، در گفت‌وگو با روزنامه همدلی گفته است: «فراکسیون امید نه روش صحیحی برای تاثیرگذار بودن دارد و نه برنامه‌ای برای ترمیم فضای فعلی ارائه می‌دهد. متأسفانه امیدی‌های مجلس دهم منفعل هستند و حتی گاهی دیده شده است که با همدیگر هم ارتباط خوبی ندارند».

    این فعّال سیاسی اصلاح‌طلب که گفته است: «این طور نیست که مردم تحتِ ‌هر شرایطی به‌یک گروه سیاسی اعتماد کنند و به ‌آنها رای بدهند»، در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم می‌توان روی «تکرار» سیدمحمدخاتمی حساب باز کرد، می‌گوید: «معلوم نیست، ایشان دوباره شخصا حاضر به‌ تایید گروه یا افرادی می‌شوند یا نه. وضعیت به‌قدری بد شده است که حتی امکان دارد آقای خاتمی هم به‌فکر تغییر در رویکرد خودشان بیفتد».

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.