[ad_1] به گزارش خبرنگارمهر، پس از جدایی محمدرضا اسلامی سرمربی فصل قبل تیم بسکتبال شیمیدر، این باشگاه بزودی سرمربی جدید خود را معرفی می‌کند؛ گمانه زنی‌ها از نشستن مصطفی هاشمی سرمربی سرشناس فصل گذشته مهرام بر صندلی سرمربی گری تیم قمی لیگ برتر بسکتبال در فصل جدید خبر می‌دهد. همچنین نماینده قم در لیگ برتر […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگارمهر، پس از جدایی محمدرضا اسلامی سرمربی فصل قبل تیم بسکتبال شیمیدر، این باشگاه بزودی سرمربی جدید خود را معرفی می‌کند؛ گمانه زنی‌ها از نشستن مصطفی هاشمی سرمربی سرشناس فصل گذشته مهرام بر صندلی سرمربی گری تیم قمی لیگ برتر بسکتبال در فصل جدید خبر می‌دهد.

همچنین نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال روز دوشنبه با سه بازیکن به نام‌های ارسلان کاظمی، احسان صمدی و امیرحسین آذری برای انعقاد قراردادبه مدت یک فصل به توافق رسیده تا این بازیکنان اولین نفرات جدید این تیم در فصل پیش رو باشند. رافی درغوکاسیان بازیکن فصل گذشته شیمیدر هم قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از ۱۵ آبان ماه آغاز می‌شود و با اعلام فدراسیون بسکتبال، به دلیل شرایط کرونایی موجود در کشور این رقابت‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

[ad_2]