[ad_1] محسن حسن زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: با شرایطی که به وجود آمد و افراد موجه و حامیان مالی مناسبی که به کمک نماینده فوتسال قم در لیگ برتر کشور آمدند امسال، سال خوبی در انتظار تیم محمد سیما خواهد بود و تلاش بر این بوده که تیمی با ظرفیت بازیکنان […]

[ad_1]

محسن حسن زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: با شرایطی که به وجود آمد و افراد موجه و حامیان مالی مناسبی که به کمک نماینده فوتسال قم در لیگ برتر کشور آمدند امسال، سال خوبی در انتظار تیم محمد سیما خواهد بود و تلاش بر این بوده که تیمی با ظرفیت بازیکنان بومی و با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه مهیای حضور در لیگ شود.

وی افزود: برای آماده سازی حضور در لیگ، تمرینات خود را به موقع آغاز کردیم و اردوی ۵ روزه‌ای در بروجن داشتیم که اردویی تأثیرگذار بود و توانستیم در این اردوی پیش فصل، برنامه‌های بدنسازی را دنبال کنیم و مسائل تاکتیکی نیز به موازات تمرینات بدنسازی در این اردو مد نظر قرار گرفت.

مدیر فنی تیم فوتسال محمد سیمای قم گفت: در اردوی بروجن یک بازی تدارکاتی و محکم داشتیم که البته با توجه به اینکه بازیکنان ما در فشار بدنسازی بودند طبیعتاً شرایط ایده آلی برای نتیجه گیری نداشتند و در نهایت در بازگشت به قم، یک مسابقه سبک تدارکاتی در دستور کار قرار گرفت و در بازی با نماینده دلیجان به دنبال مرور برنامه‌های تاکتیکی بودیم.

حسن زاده بیان داشت: درصد قابل توجهی از برنامه‌های تاکتیکی تیم محمد سیما در بازی با حریف دسته دومی به ثمر نشست و اغلب گل‌های به ثمر رسیده طبق برنامه بود و خوشبختانه امروز تیمی باانگیزه و یکدست در اختیار داریم و میزان هماهنگی بین بازیکنان ما هفته به هفته و روز به روز افزایش خواهد یافت.

وی عنوان کرد: برنامه‌های آماده سازی ما ادامه خواهد داشت و تیم محمد سیما روز جمعه در سالن شهید حیدریان قم به دیدار تیم لیگ برتری سن ایچ ساوه می‌رود که محک مناسبی برای تیم سوهان محمد سیما خواهد بود و پس از آن نیز ۲ بازی تدارکاتی دیگر تا پیش از آغاز لیگ برتر پیش بینی شده است.

مدیر فنی تیم فوتسال محمد سیما تصریح کرد: هدف گذاری باشگاه حضور تیم محمد سیما در پلی آف است و به عنوان هدف ثانویه، به دنبال عملکرد موفق در مرحله پلی آف خواهیم بود. باشگاه محمد سیما در یک برنامه ۳ ساله گام بر می‌دارد و می‌خواهیم طی ۳ سال فوتسال قم را به قله موفقیت برسانیم.

[ad_2]