[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، پس از این که تلاش شیمیدر در لیگ برتر ۹۷ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بی سرانجام ماند شیمیدر تلاش می‌کند با تیم پرستاره خود امسال در لیگ برتر قهرمان شود و پاداش سرمایه گذاری خود را به دست بیاورد. شیمیدر که امسال به قم منتقل شده در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، پس از این که تلاش شیمیدر در لیگ برتر ۹۷ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بی سرانجام ماند شیمیدر تلاش می‌کند با تیم پرستاره خود امسال در لیگ برتر قهرمان شود و پاداش سرمایه گذاری خود را به دست بیاورد.

شیمیدر که امسال به قم منتقل شده در ۴ دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال صاحب ۳ پیروزی و یک شکست شده  و تنها شکست این تیم در جریان مسابقه نفس گیر برابر مهرام در تهران رخ داد گرچه شیمیدر برای قهرمانی تحت تأثیر این شکست قرار نمی‌گیرد.

با توجه به روش برگزاری لیگ برتر بسکتبال و برگزاری مسابقات پلی آف بین تیم‌های برتر لیگ در پایان فصل، صدرنشینی در جدول پایان فصل به معنای قهرمانی نیست و همین موضوع، سبب می‌شود شیمیدر بابت شکست میلی متری در تهران برابر مهرام نگران نباشد.

این در حالی است که حضور ستارگان پرشمار در ترکیب تیم شیمیدر علاوه بر افزایش شانس این تیم برای قهرمانی، فرصت مناسبی را برای علاقمندان به بسکتبال در قم قرار داده تا در دیدارهای خانگی شیمیدر در سالن شهید حیدریان قم، نمایش این ستاره‌ها را به نظاره بنشینند.

مرتضی سخایی رئیس هیئت بسکتبال استان قم در گفتگو با مهر تأکید کرد که حضور شیمیدر در قم، این فرصت را در اختیار بازیکنان و مربیان جوان بسکتبال قم قرار می‌دهد تا آموزه‌های تازه‌ای از بسکتبال یاد بگیرند.

به گفته سخایی، باشگاه شیمیدر یک باشگاه خصوصی است که هزینه‌های آن توسط مالک این باشگاه تأمین می‌شود و بنابر این انتقال این باشگاه به قم هزینه‌ای برای بخش دولتی قم در بر نداشته است.

[ad_2]