پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس، روز پنجشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم شهید پرور قم از حرم حضرت معصومه(س) تا مدرسه علمیه معصومیه تشییع شد.

به گزارش شهرکریمه پیکرهای پاک این شهدا به تازگی در مناطق عملیاتی شرق دجله، زبیدات، شرهانی و خیبر، تفحص شده بود و در طول مسیر تشییع، مداحان اهل بیت(ع) ندای «لبیک یا حسین، لبیک یا زینب(س) و لبیک یا مهدی(عج)» را سرداده و مردم هم نوا با آنان خانواده های شهدا را همراهی کردند.
پیکرهای مطهر این شهیدان پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی حضرت معصومه(س) با اقامه نماز میت توسط آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید در حرم حضرت معصومه (ع) به سمت خیابان شهدا و مدرسه علمیه معصومیه تشییع شد.
از مجموع این هشت شهید گمنام، سه تن در مدرسه علمیه معصومیه با حضور قشرهای مختلف مردم به خاک سپرده شد ضمن این که پیکر ۲ تن از این شهدا در شهر سلفچگان، ۲ تن در دانشگاه پیام نور و پیکر یک‌ شهید نیز در آمادگاه شهید فرا شاهی قم به خاک سپرده خواهد شد.
پیکر سه شهید گمنام تدفین شده در مدرسه علمیه معصومیه مربوط به ۲ شهید ۲۳ ساله و یک شهید ۱۷ ساله بوده که در مناطق عملیاتی شرق دجله، شرهانی و خیبر تفحض شده بودند.
پیکرهای مطهر این هشت شهید از جمع ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده دوران دوران دفاع مقدس است که در ۲ ماه گذشته توسط نیروهای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و ۱۰ مهرماه امسال به میهن اسلامی بازگردادنده شد.
این شهدا مربوط به عملیات‌های رمضان، کربلای ۴ و تک دشمن در سال ۱۳۶۷ هستند.