علمای بحرین به نظام آل خلیفه نسبت به هرگونه سوء قصد به رهبر شیعیان این کشور هشدار دادند. به گزارش شهرکریمه، علمای بحرین با صدور پیامی، یورش نیروهای امنیتی آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور و درگیری با تحصن کنندگان را به شدت محکوم کردند. در این پیام […]

علمای بحرین به نظام آل خلیفه نسبت به هرگونه سوء قصد به رهبر شیعیان این کشور هشدار دادند.

به گزارش شهرکریمه، علمای بحرین با صدور پیامی، یورش نیروهای امنیتی آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور و درگیری با تحصن کنندگان را به شدت محکوم کردند.

در این پیام آمده است: حمله بزدلانه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم و محیط اطراف به بهانه های واهی، غرق کردن منطقه در گاز اشک آور، حمله به منازل اطراف شیخ عیسی قاسم، شلیک بمب های صوتی به منزل وی و ایجاد فضای تروریستی تنها چند روز پس از حمایت بیگانگان از نظام دیکتاتوری در بحرین رخ داد.

علمای بحرین افزودند: همه کسانی که از دیکتاتوری حمایت کردند در هجمه علیه حال و آینده کشور مشارکت دارند؛ هجمه ای که لکه سیاهی بر پیشانی آنها به شمار می آید.

آنان تصریح کردند: به ملت قهرمانی که به یاری رهبر و فقیه خود پرداخته و از وطن در برابر تجاوزگران دفاع کردند، افتخار می کنیم و ایستادگی بزرگ آنان و جانفشانی مخلص و صادقانه آنان را می ستاییم.

علمای بحرین ادامه دادند که پیامدهای توطئه علیه وطن بر عهده نظام است و مسؤولان بدانند که هرگونه سوء قصد به شیخ عیسی قاسم با پاسخ شدیدی مواجه خواهد شد و اوضاع بسیار خطرناک می شود.

گفتنی است نیروهای امنیتی آل خلیفه صبح دیروز به محل سکونت رهبر شیعیان بحرین در منطقه الدُراز یورش برده که با ایستادگی تحصن کنندگان و قشرهای مختلف مردم مواجه شدند.