[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، دیدارهای دور رفت از فصل ۹۹ – ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که البته هنوز برخی تیم‌ها یک بازی معوقه دارند اما آنچه که برای قمی‌های علاقمند به بسکتبال اهمیت دارد، تداوم روند صعودی و پیشرفت‌های تیم شیمیدُر قم است. […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، دیدارهای دور رفت از فصل ۹۹ – ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که البته هنوز برخی تیم‌ها یک بازی معوقه دارند اما آنچه که برای قمی‌های علاقمند به بسکتبال اهمیت دارد، تداوم روند صعودی و پیشرفت‌های تیم شیمیدُر قم است.

نماینده بسکتبال قم در سیزدهمین و آخرین بازی خود از نیم‌فصل نخست لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برابر تیم اکسون تهران در سالن آزادی به میدان رفت و در پایان با اختلاف پنج امتیاز و با نتیجه ۷۳ بر ۶۸ حریف میانه جدولی خود را مغلوب کرد تا به هفتمین برد این فصل لیگ برتر دست یابد.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال شیمیدُر قم، در کوارترهای اول و سوم این مسابقه تیم برتر میدان بودند اما در کوراترهای دوم و چهارم تیم اکنون عملکرد بهتری داشت ولی در پایان ۴۰ دقیقه رقابت دو تیم، این شیمیدُر قم بود که با کسب دو امتیاز مسابقه، اندوخته‌های خود را به ۲۳ امتیاز رساند.

شیمیدُر قم در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور ۱۰ پیروزی مقابل حریفان خود کسب کرد و تنها سه بار به تیم‌های بالانشین جدول یعنی پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران و شهرداری گرگان باخت، در حالی که نماینده قم در پایان نیم‌فصل عنوان برترین خط حمله رقابت‌ها را با ۱۰۵۳ گل زده به خود اختصاص داد.

این در حالی است که شیمیدُر قم در نیم‌فصل بازی‌ها مهره ارزشمندی به نام وحید دلیرزهان را به دلیل مصدومیت از دست دادند و در بسیاری از هفته‌ها با کمبود بازیکن مواجه شد اما بازیکن فصل گذشته این تیم یعنی ویورلی آستین که یک بازیکن دو رگه آمریکایی و آلمانی است، بار دیگر به این تیم بازگشت و مهره تاثیرگذاری در سه هفته پایانی نیم‌فصل بود.

گفتنی است: مهدی کامرانی، محمد جمشیدی، وحید دلیرزهان، درو درغوکاسیان، رافی درغوکاسیان، اصغر کاردوست، آرن داوودی، مایک رستم‌پور، محمد اوجاقی، مسعود سلیمانی، میرو قازاری‌مقدم و ویولی آستین بازیکنان تیم شیمیدُر قم در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران بودند و این تیم به سرمربیگری محمدرضا اسلامی و مدیریت هادی عامری به میدان رفت و با ۲۳ امتیاز و کسب رتبه دوم جدول نیم‌فصل نخست را به پایان رساند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]