به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری اظهار کرد: امروز از انگشت شمار جمعه‌هایی هست که جوی تقریبا پایدار و آرام را در بیشتر منطقه های کشور پیش رو داریم. وی اضافه کرد: از فردا کشورمان ناشی از امواج بارشی خواهد گردید. کارشناس هواشناسی اظهار کرد: خیز بالایی […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری اظهار کرد: امروز از انگشت شمار جمعه‌هایی هست که جوی تقریبا پایدار و آرام را در بیشتر منطقه های کشور پیش رو داریم.

وی اضافه کرد: از فردا کشورمان ناشی از امواج بارشی خواهد گردید.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: خیز بالایی موجب بارندگی‌های خوبی در گروه شمالی کشور خواهد گردید، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، ایلام، خراسان شمالی، زنجان، خراسان رضوی، تهران، البرز، شهر قم اندکی با دیرکرد سمنان و مازندران باید در انتظار بارش باشند.

وی تصریح نمود:‌با ورود خیز پایینی که دارای رطوبت خوبی هم هست، پس از مدت‌ها هموطنان ما در سیستان و بلوچستان باید در انتظار بارندگی‌های خوبی باشند. در هرمزگان حتی امروز شرایط برای واقع شدن بارش فراهم هست، اما اگر بخواهیم غروب یکشنبه یا صبح دوشنبه را حدس کنیم بیشتر بارش‌ها در سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی می باشد. مشهدی‌ها در جریان باشند بستر خوبی برای بارندگی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه این هفته فراهم می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: یکی از هسته‌های بارشی در کرانه‌های دریای خزر و آذربایجان شرقی قرار می‌گیرد.

اصغری دنبال کرد: بطور کلی کاهش دما در روز‌های یکشنبه و دوشنبه بسیار قابل درک می باشد، امروز در تهران با واقع شدن وزش باد رو به رو خواهیم گردید و بارش‌های پایتخت که قابل قیاس با هفته گذشته نیست، از فردا آغاز می‌شود.