×
×

همایش بسیج اساتید حوزه علمیه قم برگزار می شود

  • کد نوشته: 17722
  • [ad_1] یحیی عقیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه اعلام کرد که همایش بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم به همت مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه در شهر مقدس قم برگزار می شود. وی با بیان این که این همایش چهارشنبه ۲۹ خردادماه از ساعت ۱۸ در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) واقع در جنب […]

    همایش بسیج اساتید حوزه علمیه قم برگزار می شود
  • [ad_1]

    یحیی عقیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه اعلام کرد که همایش بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم به همت مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

    وی با بیان این که این همایش چهارشنبه ۲۹ خردادماه از ساعت ۱۸ در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) واقع در جنب مصلای قدس برگزار می شود، گفت: در این همایش دکتر محمد جواد لاریجانی سخنرانی می کند.

    وی موضوع اصلی این همایش را بررسی موضوعاتی همچون: تهدید، تحریم و  مقاومت در سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی ذکر کرد.

    عقیلی با گرامیداشت ۳۱ خردادماه سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، گفت: همایش بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم نیز با هدف پاسداشت این مناسبت بزرگ برگزار می شود.

    مسؤول اطلاع رسانی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم، حوزه های علمیه و روحانیت را طلایه داران و پیشگامان دفاع از انقلاب اسلامی و مدافعان و مروجان اصلی فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه ارزیابی کرد. /۹۲۴/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.