[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با یکی از گروه‌های جهادی طلاب با اشاره به نامه‌های مردم و گلایه از مشکلات معیشتی مردم و نوسان قیمت‌ها در بازار گفت: مردم به ما نامه می‌نویسند و از شرایط گلایه می‌کنند و انتظار دارند ما به مسئولین تذکر بدهیم در حالی […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با یکی از گروه‌های جهادی طلاب با اشاره به نامه‌های مردم و گلایه از مشکلات معیشتی مردم و نوسان قیمت‌ها در بازار گفت: مردم به ما نامه می‌نویسند و از شرایط گلایه می‌کنند و انتظار دارند ما به مسئولین تذکر بدهیم در حالی که رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و علما همواره مسئولان را به خدمت به مردم توصیه می‌کنند.

وی در ادامه خواستار نظارت جدی بر بازار شد و افزود: به مسئولان تذکر داده‌ایم که همه مسائل کشور را با تحریم گره نزنند، بیشتر مشکلات داخلی است چنانچه وضعیت امروز بازار و گرانی‌ها به دلیل نبود نظارت است.

آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: گاهی خودم برای خرید بیرون می‌روم و می‌بینیم که یک کالا در دو مغازه نزدیک به هم قیمت متفاوتی دارد و یا اینکه محصولات کشاورزان زحمت کش را با قیمت بسیار کم می‌خرند و با قیمت بالا به مردم می‌فروشند؛ اینها هیچکدام ربطی به تحریم ندارد.

وی با انتقاد از کسانی که راه نجات کشور را سازش با آمریکا و غرب می‌دانند گفت: در سال‌های اخیر عده‌ای همواره بدنبال سازش بودند، مگر سازش نکردند؛ آمریکا با این قرارداد رسمی که مورد تایید خودشان بود چه کرد؟ همه چیز را زیرپا گذاشت، اعتماد مجدد به آمریکا و غرب با این خیانت‌ها و بدعهدی‌ها قابل‌پذیرش نیست.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر حفظ عزت و اقتدار کشور به ضرورت تعامل با دنیا اشاره کرد و افزود: تجربه نشان داد ما با همین نیروهای جوان و با همین امکانات می‌توانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم.

[ad_2]