[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، متن نامه آیت الله علیرضا اعرافی به خانم اودری ازوله دبیرکل یونسکو بدین شرح است: با تقدیم درود و سلام، رهبران مذهبی در قم و ایران نگرانی خود را در مورد شیوع بیماری ویروس کرونا ابراز می‌دارند و برای حل سریع‌تر این چالش […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، متن نامه آیت الله علیرضا اعرافی به خانم اودری ازوله دبیرکل یونسکو بدین شرح است:

با تقدیم درود و سلام، رهبران مذهبی در قم و ایران نگرانی خود را در مورد شیوع بیماری ویروس کرونا ابراز می‌دارند و برای حل سریع‌تر این چالش و سایر بحران‌های معاصر دعا می‌کنند. ضمن تأکید بر همه توصیه‌ها و دستور العمل های بهداشتی و علمی، همکاری جهانی در مبارزه با این بیماری همه‌گیر ضروری است.

مقابله با این چالش و سایر بحران‌های معاصر مانند بی عدالتی، تبعیض، تحریم‌های غیر انسانی، مشکلات زیست محیطی، جنگ، تروریسم، تولید و نگهداری WMD ها نیازمند همفکری و همکاری بین المللی است.

حوزه علمیه ایران دین را بخشی از راه حل این مشکلات می‌داند و خواستار تجدید نظر در رویکرد معاصر به محیط زیست و مقابله همه جانبه با سیاست‌های غیر مسئولانه برخی کشورها است.

حوزه علمیه ایران ضمن دعوت همه به داشتن یک نگاه معنوی و قدسی به طبیعت و پایبندی به آموزه‌های مشترک انسانی، عقلانی و دینی، آمادگی خود را برای همکاری در مبارزه با بیماری کرونا و سایر چالش‌های معاصر اعلام می‌کند.

[ad_2]