[ad_1] به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام و المسلمین هنرمند مدیرکل بنیاد شهید استان قم و جمعی از مسئولان این بنیاد با حضور در مرکز خدمات با حجت الاسلام و المسلمین ربانی دیدار و گفتگو کردند. رییس مرکز خدمات در این جلسه توفیق خدمت به خانواده شهدا را عنایت بسیار […]

[ad_1]

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام و المسلمین هنرمند مدیرکل بنیاد شهید استان قم و جمعی از مسئولان این بنیاد با حضور در مرکز خدمات با حجت الاسلام و المسلمین ربانی دیدار و گفتگو کردند.

رییس مرکز خدمات در این جلسه توفیق خدمت به خانواده شهدا را عنایت بسیار بزرگی دانست که باید قدردان آن بود.

وی همکاری سازمان‌های خدمت رسان را ضروری عنوان کرد و گفت: این همکاری‌ها و همدلی‌ها باعث می‌شود در تحقق اهدافمان توفیق بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: دشمنان با تمام نیروی خود به میدان آمده‌اند که به کشور ضربه بزنند و این دشمنی‌ها باعث می‌شود ضرورت همدلی و هم‌افزایی مجموعه‌های نظام دو چندان شود.

وی با قدردانی از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با مرکز خدمات، برای افزایش همکاری مرکز خدمات با این بنیاد اعلام آمادگی کرد.

ارائه خدمات فرهنگی و عاطفی به خانواده‌ها و استفاده از ظرفیت خانواده شهدا برای رفع برخی از مشکلات، از جمله مباحث مطرح شده توسط رئیس مرکز خدمات در این جلسه بود.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام و المسلمین هنرمند گزارشی از فعالیت‌های بنیاد شهید استان قم به ویژه در ایام کرونا ارائه کرد.

وی گفت: در این ایام که امکان ملاقات حضوری با خانواده‌های شهدا و ایثارگران کمتر شده بود بیش از ۵ هزار تماس تلفنی با این خانواده‌ها صورت گرفت و ضمن احوالپرسی، در جریان مشکلاتشان قرار گرفتیم و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با قدردانی از همکاری خوب مرکز خدمات با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم درخواست کرد برای افزایش همکاری‌ها تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه امضا شود./۹۹۸/د۱۰۲/ق

[ad_2]