[ad_1] سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: هوای استان قم امروز سه‌شنبه قم ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و مه آلود است. وی گفت: هوای این استان در روز چهارشنبه ابری از بعد از ظهر همراه با کاهش ابر و در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود. […]

[ad_1]

سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: هوای استان قم امروز سه‌شنبه قم ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و مه آلود است.

وی گفت: هوای این استان در روز چهارشنبه ابری از بعد از ظهر همراه با کاهش ابر و در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم اظهار داشت: هوای قم در روز پنجشنبه و جمعه نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز قم یک درجه و حداکثر دمای هوا ۹ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه منهای ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز پنج‌شنبه منهای یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه و حداقل دمای هوای این استان در روز جمعه یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه خواهد بود.

اسماعیلی افرود: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، چهارشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و پنجشنبه و جمعه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش‌بینی می‌شود.

وی میزان بارش باران طی ساعت‌های گذشته در شهر قم را ۲ میلی متر اعلام کرد و افزود: بیشترین میزان بارش در کهندان با ۳۰ سانتی متر برف و ۱۴ میلی متر باران بوده است.

این کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: با توجه به یخبندان مناطق مرتفع قم در روز پنجشنبه و جمعه رانندگان وسائل نقلیه در این جاده‌ها خود را به وسائل لازم مجهز کنند.

[ad_2]