رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت:‌ در روز عاشورا هوا ابری است و در این روز آسمان در برخی از ساعات تمام ابری می‌شود. محمدرضا قاضی امروز  با اشاره به آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد:‌ امروز دوشنبه و فردا ما شاهد افزایش ابر در استان هستیم. […]

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت:‌ در روز عاشورا هوا ابری است و در این روز آسمان در برخی از ساعات تمام ابری می‌شود.

محمدرضا قاضی امروز  با اشاره به آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد:‌ امروز دوشنبه و فردا ما شاهد افزایش ابر در استان هستیم. در روز عاشورا هم هوا ابری است و در این روز آسمان در برخی از ساعات تمام ابری می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم ادامه داد:‌ طی روزهای آتی تغییرات چندانی در دما شاهد نیستیم،‌ عصرها دما حداکثر به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و صبح‌ها دمای استان بین ۱۰ تا ۱۳ درجه است.

وی افزود:‌ طی روزهای آتی ما گرد و غبار در استان قم نداریم و گرد و غبارهایی که گاهی شاهد حضور آنها در استان هستیم،‌ منشاء‌ محلی دارند و از خارج از استان نمی‌آیند.

قاضی روند تغییرات دما در استان قم را کاهشی دانست و تصریح کرد:‌ از ابتدای هفته آینده دما در استان به صورت آرام کاهش پیدا می‌کند و ما شاهد هوای پاییزی در استان خواهیم بود،‌ البته حداقل تا ۱۰ روز آینده بارش در استان اتفاق نمی‌افتد.

منبع: فارس