سردار غلامرضا احمدی ، اظهار داشت: هیچ‌یک از برنامه‌های تدارک دیده در اتاق فکر دشمنان به برکت خون شهیدان محقق نشد و صدام آرزوی تصرف تهران را به گور برد. به گزارش شهرکریمه فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: جنگ تحمیلی برای زمین زدن ملت ایران و انقلاب […]

سردار غلامرضا احمدی ، اظهار داشت: هیچ‌یک از برنامه‌های تدارک دیده در اتاق فکر دشمنان به برکت خون شهیدان محقق نشد و صدام آرزوی تصرف تهران را به گور برد.

به گزارش شهرکریمه فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: جنگ تحمیلی برای زمین زدن ملت ایران و انقلاب نوپای جمهوری اسلامی بود اما با تدابیر رهبر کبیر انقلاب و لطف ولی‌عصر(عج) به سکوی پرواز ایران و الگو سایر ملل مبدل شد.

وی افزود: ای کاش این دستاورد الگویی برای مدیران هم می‌شد تا ایران در همه عرصه‌ها الگویی برای ملت‌های مسلمان شود، ما امروز خودمان را مکلف می‌دانیم که قدردان کسانی باشیم که این حماسه را آفریدند. ما در برابر امام خمینی(ره) و شهیدانی که از ایشان اطاعت کردند، ایثارگرانی که جان خودشان را در دوران دفاع مقدس در کف دست گذاشتند و به جبهات جنگ شتافتند مسؤول هستیم.

احمدی با اشاره به مقاومت ملت ایران اظهار کرد: مردم کشورمان حق زیادی بر گردن ما دارند، در دوران دفاع مقدس همه مردم ایران به جبهات جنگ کمک می‌کردند و خانه‌های مردم به ستاد پشتیبانی از جنگ تبدیل شد، ما خودمان را مدیون مردم می دانیم و تمام آبروی خودمان را از آنها کسب کردیم.

احمدی با بیان اینکه وظیفه مردم اتکا به خون شهدا و استمرار مبارزه با دشمن است، گفت: سربلندی اکنون نظام دستاورد خون شهیدانی است که گوش به‌فرمان ولایت‌فقیه بوده و جان خود را در اعتلای این کشور فدا کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه استمرار این حرکت با پیروی از فرمایشات رهبری میسر است، افزود: در زمان جنگ امکانات و تجهیزات بسیار کم بود و مردم با همان تجهیزات کم مقابل دشمن ایستادند و جان‌فشانی کردند درحالی‌که کشور اکنون از قدرت نظامی و دفاعی خوبی برخوردار است.

فرمانده سپاه قم اقتدار ملی را در نتیجه منازعه با دشمن برشمرد و تصریح کرد: ایران توانسته با اقتدار خود آمریکا را در دنیا ذلیل کرده و سایه جنگ را از کشور بردارد درحالی‌که عده‌ای همچنان گمان می‌کنند آمریکا ابرقدرت است و می‌تواند با ایران مقابله کند.

احمدی با بیان اینکه آمریکا نیز از قدرت ایران می‌هراسد، گفت: آمریکا از توانایی‌های جوانان ایرانی و تدابیر رهبری مطلع است و ازاین رو هرگز فکر مقابله نظامی با ایران را نمی‌کند و از رویارویی با ایران اسلامی هراس دارد.