×
×

هیچ اجتماعی به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار نمی‌شود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 29633
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، یونس عالی‌پور عصر دوشنبه در سی و یکمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه در زمینه تولید محتوا از فضای مجازی کمک می‌گیریم، اظهار کرد: موکب‌هایی که هر ساله اقدام به برگزاری ایستگاه‌های صلواتی […]

    هیچ اجتماعی به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار نمی‌شود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، یونس عالی‌پور عصر دوشنبه در سی و یکمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه در زمینه تولید محتوا از فضای مجازی کمک می‌گیریم، اظهار کرد: موکب‌هایی که هر ساله اقدام به برگزاری ایستگاه‌های صلواتی می‌کردند امسال به سمت کمک و جمع‌آوری هدایا برای خانواده‌های آسیب‌پذیر هدایت شدند.

    وی افزود: با توجه به شرایطی که استان قم با آن روبرو است، رویکرد جشن‌های نیمه شعبان امسال تغییر کرده و بر فعالیت فضای مجازی تأکید شده است.

    معاون استاندار قم تصریح کرد: از صداوسیما و رسانه‌ها درخواست داریم تا اطلاع‌رسانی کنند که شب نیمه شعبان امسال با توجه به شیوع کرونا و برای حفظ سلامت مردم هیچ اجتماع و مراسمی در مسجد جمکران و هیچ نقطه استان برگزار نخواهد شد.

    برگزاری مراسم احیا نیمه شعبان در منازل

    قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران نیز این جلسه با تأکید بر اینکه برنامه‌های این مسجد هم سو با مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران قم است، گفت: در حالی که هرساله برای مراسم باشکوه و حضور چشمگیر مردم به مناسبت نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی می‌کردیم، امسال با توجه به بحران کرونا حضور دل‌های منتظران را مدنظر داریم و از غروب ۱۴ نیمه شعبان تا اذان صبح نیمه شعبان به حضرت مهدی (عج) استغاثه می‌کنیم و مشغول دعا و نیایش می‌شویم.

    کاظم پورامینی افزود: جشن نیمه شعبان از شبکه قرآنی و دیگر شبکه‌ها به طور مستقیم پخش می‌شود و مردم در خانه جشن‌های نیمه شعبان را برگزار خواهند کرد.

    وی تصریح کرد: مردم در خانه‌های خود شب نیمه شعبان مراسم احیا را برگزار خواهند کرد و مسجد مقدس جمکران هیچ زائری را نه از داخل استان و نه دیگر استان‌ها پذیرش نخواهد کرد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.