×
×

هیچ تخلفی در خصوص افزایش قیمت کالا در قم مشاهده نشده است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 22600
  • [ad_1] محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: با افزایش قیمت بنزین تیم‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در طرحی ویژه به صورت ۲۴ ساعته بر قیمت کالاها و خدمات به ویژه کالاهای اولویت‌دار نظارت دارند. وی گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و همچنین ستاد تنظیم بازار استان قم این […]

    هیچ تخلفی در خصوص افزایش قیمت کالا در قم مشاهده نشده است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: با افزایش قیمت بنزین تیم‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در طرحی ویژه به صورت ۲۴ ساعته بر قیمت کالاها و خدمات به ویژه کالاهای اولویت‌دار نظارت دارند.

    وی گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و همچنین ستاد تنظیم بازار استان قم این است که هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت برخورد می‌شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: علاوه بر بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان اتاق اصناف نیز به بازرسی کامل اصناف مختلف می‌پردازند.

    وی گفت: اتاق اصناف قم پس از افزایش قیمت بنزین با واحدهای صنفی جهت جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت کالا مذاکراتی داشته است.

    سیجانی ادامه داد: از طریق تشکل‌های تولیدی اطلاع رسانی لازم به واحدهای صنعتی جهت جلوگیری از افزایش قیمت انجام شده است.

    وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت کالا مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا بلافاصله با واحدی که مرتکب گرانفروشی شده است، برخورد لازم انجام شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: خوشبختانه طی چند روز گذشته از افزایش قیمت بنزین، هیچ گونه تخلفی در زمینه افزایش قیمت کالا در این استان مشاهده نشده است.

    وی در خصوص افزایش قیمت گوجه فرنگی در قم نیز توضیح داد: افزایش قیمت گوجه فرنگی به دلیل فصل سرما و زلزله اخیر در ۶ استان کشور است و هیچ ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.