×
×

هیچ قدرتی در برابر ملت بصیر تاب مقاومت ندارد

  • کد نوشته: 12966
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران، نمایندگی ولی فقیه در سپاه، جمعی از روحانیون و امامن جماعت مساجد و اقشار متفاوت مردم کوهبنان استان کرمان، ۲۷ آذرماه در امامزاده بی‌بی عصمت(س) این شهرستان […]

  • هیچ قدرتی در برابر ملت بصیر تاب مقاومت ندارد

    به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران، نمایندگی ولی فقیه در سپاه، جمعی از روحانیون و امامن جماعت مساجد و اقشار متفاوت مردم کوهبنان استان کرمان، ۲۷ آذرماه در امامزاده بی‌بی عصمت(س) این شهرستان برگزار گردید.
    حجت‌الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان در این مراسم اظهار کرد: شهر مقدس شهر قم به خود می‌بالد که حرم مطهر یکی از فرزندان امام معصوم را در خود جای داده هست؛ شخصیتی که با شفاعت او مردم در فردای قیامت روانه بهشت می‌شوند.
    وی اظهار کرد: به برکت وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، شهر شهر قم مأمن و مأوای عاشقان و ارادتمندان از سراسر جهان شده هست؛ در واقع یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های علمیه جهان در این شهر قرار دارد که در زمینه گسترش اسلام ناب پیش‌قدم هست.
    ..
    امام جمعه بخش طغرالجرد اظهار کرد: این بانوی متدینه و مؤمنه حدود ۱۷ روز میهمان مردم شهر شهر قم بود و بعد از رحلت، پیکر مطهر و منور وی را با احترام خاصی به خاک سپردند.
    وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری دنبال کرد: وقتی ملتی در راه درست و صحیح بصیر ایستادگی و استقامت کند، هیچ قدرتی در برابر او تاب مقاومت را ندارد؛ اینجاست که حضور وسیع و میلیونی مردم در نهم دی‌ماه ثابت نمود مردم مدافع نظام و جایگاه ولایت و رهبری می باشند.
    استاد حوزه و دانشگاه گفته بود: نهم دی‌ماه آثار و دستاوردهای بسیاری دربر داشت که افزایش ابهت و استحکام نظام، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده و کنار رفتن نقاب‌ها از آن جمله می باشند.
    وی یادآور گردید: معلوم شدن خصومت وسیع غرب، اقرار غرب به ابهت و بازدارندگی نظام اسلامی، تحرک‌بخشی به بیداری اسلامی در منطقه، محافظت استقلال سیاسی و افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمی نظام من جمله دستاوردهای نهم دی‌ماه هست.
    امام جمعه طغرالجرد اظهار کرد: منفعل شدن جریان فتنه، عمق‌بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم در شناخت جریان‌های سیاسی و الگوهای جدید دوستی و خصومت با انقلاب، پیوند محکم و ناگسستنی مردم با رهبر فرزانه و متفکر انقلاب، ایجاد وحدت ملی و انسجام اسلامی، تصریح رابطه مردم و جوانان با عاشورا و کارکردهای فرهنگ عاشورایی و… از دیگر دستارودهای نهم دی‌ماه می باشند.
    نامجو کوهبنانی
    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.