[ad_1] محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: پیرو ابلاغ اتاق اصناف استان و مصوبات مراجع قانونی مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری غیرضروری مایحتاج مردم، تمام پاساژها و مراکز تجاری باید از هرگونه فعالیت جدا خودداری کنند. وی گفت: تعطیلی مراکز تجاری غیرضروری جهت کاهش تردد در سطح شهر و جلوگیری از تجمعات […]

[ad_1]

محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: پیرو ابلاغ اتاق اصناف استان و مصوبات مراجع قانونی مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری غیرضروری مایحتاج مردم، تمام پاساژها و مراکز تجاری باید از هرگونه فعالیت جدا خودداری کنند.

وی گفت: تعطیلی مراکز تجاری غیرضروری جهت کاهش تردد در سطح شهر و جلوگیری از تجمعات است که در این خصوص، بازرسی‌ها با محوریت اتاق اصناف آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: طی روزهای اخیر بازدیدهای مستمری توسط بازرسی اتاق اصناف از مراکز تجاری و مجتمع‌های قم انجام و به مجموعه‌هایی که تمکین نکرده‌اند اخطار لازم داده شد.

وی با اشاره به پلمب واحدهای تجاری قم که فعالیت خود را تا ۱۵ فروردین تعطیل نکنند، افزود: طبق ماده ۲۷ قانون نظام صنفی، پلمب و بستن واحدهای تجاری توسط نیروی انتظامی در حوزه اماکن عملیاتی می‌شود و ما درخواست داده‌ایم تعدادی از واحدها که از این بخش‌نامه تبعیت نکرده‌اند، پلمب شوند.

سیجانی بیان کرد: واحدهایی که پس از اخطار دوباره اقدام به فعالیت می‌کنند و به اخطار و هشدارها توجه نکنند، شامل پلمب می‌شوند.

[ad_2]