[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، با آغاز فصل تابستان رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف آغاز می‌شود و برگزاری مسابقات رده سنی نوجوانان در دو بخش پسران و دختران در دستور کار فدراسیون والیبال قرار دارد. هیئت والیبال استان قم نیز تیم‌های نوجوانان قم را در هر دو بخش به این رقابت‌ها اعزام […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، با آغاز فصل تابستان رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف آغاز می‌شود و برگزاری مسابقات رده سنی نوجوانان در دو بخش پسران و دختران در دستور کار فدراسیون والیبال قرار دارد.

هیئت والیبال استان قم نیز تیم‌های نوجوانان قم را در هر دو بخش به این رقابت‌ها اعزام کرده به طوری که تیم نوجوانان پسر در دامغان مسابقه می‌دهد و دختران والیبالیست قم نیز در شهر یزد مسابقات خود را برگزار می‌کنند.

بر این اساس تیم والیبال نوجوانان دختر قم در گروه دوم این مسابقات در یزد به عنوان سرگروه با تیم‌های یزد، اردبیل، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و منطقه آزاد اروند همگروه شده است و ندا زمانی سرمربی، زهرا مرادی مربی و زهره بهاری سرپرست تیم اعزامی هستند.

تیم والیبال نوجوانان پسر قم نیز در مسابقات خود در دامغان در گروه الف با تیم‌های سمنان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و اردبیل همگروه شده است. نوجوانان قمی در دسته سوم کشور حضور دارند و برای صعود به دسته دوم تلاش می‌کنند. این تیم پیش از اعزام به دامغان در دیداری تدارکاتی در سال ۲۲ بهمن اراک به مصاف نوجوانان این شهر رفت و در دیداری نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد.

[ad_2]