فرمانده انتظامی استان گفت: متاسفانه قم از نظر زیرساخت‌ها دارای مشکلات بسیاری است و از سوی دیگر وجود ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در قم یک معضل به حساب می‌آید. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، کاظم مجتبایی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که به مناسبت روز پزشک […]

فرمانده انتظامی استان گفت: متاسفانه قم از نظر زیرساخت‌ها دارای مشکلات بسیاری است و از سوی دیگر وجود ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در قم یک معضل به حساب می‌آید.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، کاظم مجتبایی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که به مناسبت روز پزشک انجام شد ضمن تشکر از ارائه خدمات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان گفت: خدمات شما بسیار ارزنده و موثر است و ما همواره قدردان زحمات جامعه پزشکی استان هستیم.

وی افزود: مسؤولان همواره در رصد مردم هستند و به آنها امتیاز می‌دهند که در صحبت‌هایی که با مردم می‌شود، همواره مردم از اقدامات و تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکان رضایت داشته‌اند.

مجتبایی بیان کرد: اینکه بتوانیم در خدمت مردم باشیم یک افتخار است و باید همواره تلاش کنیم تا در این عرصه به موفقیت برسیم.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه به موضوع موتورسیکلت‌ها در قم اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه قم از نظر زیرساخت‌ها دارای مشکلات بسیاری است و از سوی دیگر وجود ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در قم یک معضل به حساب می‌آید.

وی گفت: ۶ ماه پیش طراحی به شورای تامین ارائه شد که طی آن ۱۷ دستگاه برای ساماندهی موتورسیکلت‌ها وظیفه دارند که امیدواریم بتوانیم در این ساماندهی تلاش جدی داشته باشیم.