یکی از مراجع عظام تقلید گفت: چشم دنیا به کشورمان است چون سیلی که دشمن از کشورمان خورده از هیچ جایی نخورده است که همواره وظیفه داریم با حرکت در مکتب ولایت در برابر اهداف شوم دشمن ایستادگی کنیم. آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت اظهار داشت: هزاران […]

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: چشم دنیا به کشورمان است چون سیلی که دشمن از کشورمان خورده از هیچ جایی نخورده است که همواره وظیفه داریم با حرکت در مکتب ولایت در برابر اهداف شوم دشمن ایستادگی کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت اظهار داشت: هزاران رسانه خارجی به تبلیغ علیه اسلام می‌پردازند که در مقابله رسانه‌های محدودی برای پاسخگویی به این شبهات وجود دارد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در کارهایی که انجام می‌دهیم ریا و هدف شیطانی نباشد، افزود: اگر اعمال انسان در راه خدا باشد عاقبت به خیری و رستگاری به همراه دارد و اگر رضای الهی در آن عمل وجود نداشته باشد هیچ ارزش و اهمیتی ندارد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن را وظیفه همگان دانست و بیان کرد: امروز متاسفانه وضع بی‌حجابی در جامعه غوغا می‌کند که باید در این زمینه راهکاری اندیشیده شود، دختران جامعه همانند دختران خودمان هستند و باید جوانان و دختران را دریابیم و به آنها گفته شود که دشمن در حال برنامه ریزی است تا آنها را منحرف کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به جایگاه کشورمان در منطقه و جهان گفت: چشم دنیا به کشورمان است چون سیلی که دشمن از کشورمان خورده از هیچ جایی نخورده است که همواره وظیفه داریم با حرکت در مکتب ولایت در برابر اهداف شوم دشمن ایستادگی کنیم.

منبع: تسنیم