×
×

وضعیت تیم های صبا، یاسین پیش رو و آتلیه طهران نامشخص است

  • کد نوشته: 5555
  • رئیس هیات فوتبال استان قم از نامشخص بودن وضعیت تیم فوتبال صبای قم و نبود اسپانسر برای تیم های فوتسال یاسین پیش رو و آتلیه طهران برای حضور در لیگ برتر ابراز نگرانی کرد و گفت: امید است در فرصت های باقی مانده با حمایت همه مسئولان استان مشکلات نمایندگان قم در لیگ برتر فوتبال و فوتسال برطرف شود.

    وضعیت تیم های صبا، یاسین پیش رو و آتلیه طهران نامشخص است
  • به گزارش شهر کریمه، کریم بهرامی در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته با حضور در فدراسیون فوتبال توضیحات و مستنداتی را برای حضور تیم صبا در لیگ برتر کشور ارائه دادیم ولی بعید است مشکل این تیم برطرف شود.
    وی ادامه داد: اگر قرار بود فدراسیون برای حضور تیم صبا در لیگ برتر حکمی صادر کند تاکنون این اقدام صورت گرفته بود، البته یک ایراد به خود مسئولان استان قم برمی گردد که در ارتباط با این تیم بی تفاوت هستند و گویا این تیم نماینده قم در لیگ برتر فوتبال نبوده است.
    تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور در آخرین بازی خانگی خود با نتیجه ۲ بر ۱مغلوب استقلال خوزستان شد و به لیگ دسته یک سقوط کرد.
    در همان روز نیز تیم سیاه جامگان مشهد که با یک امتیاز کمتر از صبای قم از نامزدهای سقوط به لیگ دسته یک بود با پیروزی مقابل تیم پرسپولیس تهران توانست در لیگ برتر ابقا شود.
    مسئولان باشگاه صبای قم اکنون به داوری مسابقه بازی صبای قم و استقلال خوزستان که یک گل تیم صبا را مردود اعلام کرده، اعتراض دارند و از سوی دیگر معتقدند که در بازی سیاه جامگان و پرسپولیس بازی جوانمردانه رعایت نشده است.
    رئیس هیات فوتبال استان قم با اشاره به از دست رفتن فرصت برای تمرینات تیم صبا اظهار داشت: اگر تیم صبا بخواهد در لیگ دسته یک حضور پیدا کند نیاز به هزینه و سرمایه گذاری دارد که این شرایط هنوز فراهم نشده و تصمیم گیری صورت نگرفته است.
    بهرامی خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجودی که اعلام شده امتیاز تیم صبا به صورت رایگان به بخش خصوصی واگذار می شود ولی هنوز برای این تیم اسپانسری پیدا نشده و وضعیت تیم آتلیه تهران نیز مشخص نیست، این در حالی است که مسابقات لیگ برتر فوتسال از اول تیرماه آغاز می شود.
    وی از بخش خصوصی خواست برای حضور در عرصه ورزش احساس مسئولیت کنند.
    تیم فوتسال آتلیه طهران قم از تیم های موفق لیگ دسته یک کشور است که با موفقیت توانست به لیگ برتر کشور صعود کند. تیم فوتسال یاسین پیش رو قم دیگر تیم لیگ برتری قم است که به تازگی به دلیل اعلام انصراف شرکت یاسین، هنوز اسپانسر برای این تیم پیدا نشده است.
    با توجه به این که تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال حدود ۲ هفته فرصت باقی است ولی تیم های قمی در هاله ای از ابهام قرار دارند.
    مسابقات لیگ برتر فوتسال تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد و امسال قم ۲ نماینده در این رقابت ها دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.