مرجع تقلید شیعیان گفت: ولایت حضرت علی(ع) ولایتی خاص و منحصر است که هیچ فردی بعد از پیامبر اکرم(ص) چنین شخصیت و جایگاهی نداشته و این اعتقاد ما شیعیان است.

به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز  در دیدار با اعضای دبیرخانه دائمی کنگره سیره اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: ولایت حضرت علی(ع) ولایتی خاص و منحصر است که هیچ فردی بعد از پیامبر اکرم(ص) چنین شخصیت و جایگاهی نداشته و این اعتقاد ما شیعیان است.

وی با اشاره به مظلومیت امیرالمومنین (ع) افزود: هیچ فردی مانند امیرالمؤمنین(ع) حقش ضایع نشده است بنابراین هرچه بیشتر به همایش‌های سیره اهل‌بیت(ع) بپردازیم از مظلومیت آنان کاسته می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: مظلومیت امیر المومنین(ع) به یک معنا بیشتر از امام حسین (ع) بوده بنابراین تشکیل این جلسات می‌تواند کمک بزرگی به جامعه برای یادگیری سیره اهل‌بیت(ع) باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه عنوان کرد: انجام کار برای رضای خداوند و اخلاص در کارها می‌تواند در رفتار و کردار افراد تأثیرگذار باشد بنابراین وقتی کار با اخلاص انجام شود افراد هم همه توان خود را در انجام کارها خواهند گذاشت.

آیت‌الله علوی گرگانی بابیان اینکه انتشار سیره اهل‌بیت (ع) از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که حضرت علی (ع) فرمودند ” همه‌چیز در جامعه زیاد است الا اخلاص” هیچ‌چیز مانند اخلاص کارها را پیش نمی‌برد.