×
×

ووشوکاران قم صدرنشین لیگ ایران شدند

  • کد نوشته: 24372
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، تیمی که در دو مسابقه خود از هفته‌های اول و دوم رقابت‌های فصل ۱۳۹۸ لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور یک برد و یک باخت مقابل حریفان کسب کرده بود، با کسب یک پیروزی ارزشمند دیگر به صدر جدول رده‌بندی این دوره از مسابقات رسید. این […]

    ووشوکاران قم صدرنشین لیگ ایران شدند
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، تیمی که در دو مسابقه خود از هفته‌های اول و دوم رقابت‌های فصل ۱۳۹۸ لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور یک برد و یک باخت مقابل حریفان کسب کرده بود، با کسب یک پیروزی ارزشمند دیگر به صدر جدول رده‌بندی این دوره از مسابقات رسید.

    این در حالی است که با برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون ووشو، امسال ۹ تیم در لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر رقابت می‌کنند، در شرایطی که تیم‌ها در دو گروه قرار گرفته و به شکل دوره‌ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت رقابت می‌کنند و در پایان مرحله گروهی، چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

    مسابقات هفته‌های سوم و چهارم این فصل در حالی برگزار شد که تیم هیأت ووشو قم در گروه دوم با تیم‌های شهرداری ملارد، هیأت تهران و هیأت قزوین هم‌گروه است و بعد از استراحت در هفته سوم این رقابت‌ها، در هفته چهارم به مصاف تیم هیأت تهران رفت و با نتیجه ۶ بر ۳ حریف خود را مغلوب کرد.

    در مسابقه‌ای از هفته سوم نیز تیم هیأت تهران با نتیجه ۱۲ بر صفر تیم هیأت قزوین را از پیش‌رو برداشت و بدین‌ترتیب در جدول رده‌بندی گروه دوم این فصل از پیکارهای لیگ دسته اول ووشو مردان ایران، تیم هیأت قم با ۶ امتیاز از سه مسابقه به صدر رفت و تیم‌های شهرداری ملارد با ۶ امتیاز، هیأت تهران با سه امتیاز و هیأت قزوین بدون امتیاز در رده‌های بعدی ایستادند.

    در گروه نخست این مسابقات نیز تا پایان این هفته تیم هیأت نور با ۹ امتیاز در جایگاه نخست ایستاده، تیم زرین رود با کسب ۶ امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم هیأت کرمانشاه با ۶ امتیاز سوم است و تیم‌های هیأت سیستان ‌و بلوچستان با سه امتیاز و هیأت کرمان بدون امتیاز مکان‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

    انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.