×
×

ووشوی قم در صورت حمایت در تیم ملی صاحب بازیکن می‌شود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 14434
  • [ad_1] جواد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: ووشوی قم در سال ۹۷ روزهای پرکاری در اختیار داشت و امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که سایر استان‌ها به تدریج نگاه گذشته خود نسبت به ووشوی قم را اصلاح می‌کنند. وی افزود: در جدول توزیع اعتبارات هیئت‌های استانی فدراسیون ووشو توسط وزارت […]

    ووشوی قم در صورت حمایت در تیم ملی صاحب بازیکن می‌شود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    جواد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: ووشوی قم در سال ۹۷ روزهای پرکاری در اختیار داشت و امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که سایر استان‌ها به تدریج نگاه گذشته خود نسبت به ووشوی قم را اصلاح می‌کنند.

    وی افزود: در جدول توزیع اعتبارات هیئت‌های استانی فدراسیون ووشو توسط وزارت ورزش، استان قم سهم بسیار ناچیزی دارد به طوری که این اعتبار تنها یک و نیم میلیون تومان است اما استان‌های دیگر چندین برابر این رقم را دریافت می‌کنند که این موضوع حاصل قرار گرفتن ووشوی قم در انتهای جدول استان‌های فعال ووشوی کشور در سال ۹۶ بوده است.

    رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: در سال ۹۷ ووشوی قم وارد دوران جدیدی شد و تیم‌های ووشوی قم در تمام رویدادهای ممکن حضور داشتند در حالی که اعزام‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم بسیار پرهزینه شده است و برای تأمین هزینه‌های اعزام‌ها کار سختی داریم.

    محمدزاده با بیان این که ووشوی قم در انتخابی تیم ملی شانس حضور ملی پوش در ترکیب تیم ملی را دارد بیان داشت: ما در تالو مهدی عبدالملکی و در ساندا نیز مهدی اکبری مقدم را به عنوان نمایندگان حاضر در انتخابی و اردوی تیم ملی داریم و اگر این ورزشکاران از سوی مسئولان ورزش استان حمایت شوند می‌توانیم حداقل یک نماینده در مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی داشته باشیم.

    وی عنوان کرد: دغدغه امروز ما این است که به ووشو نگاه ویژه ای شود و ووشو به دلیل ظرفیت مدال آوری در بازی‌های آسیایی این حق را دارد تا توجهی مخصوص را بطلبد. در ووشوی قم مربیان و ورزشکاران ما سخت مشغول تلاش هستند و این بار بر روی دوش ماست که آن‌ها را حمایت کنیم و حمایت، کاری دسته جمعی است.

    رئیس هیئت ووشوی استان قم با اشاره به وضعیت خانه ووشوی استان تصریح کرد: وضعیت فیزیکی خانه ووشو به گونه‌ای است که نیاز جدی به تعمیرات و بازسازی اساسی دارد. علاوه بر این به عنوان هیئتی که در حال رشد و توسعه است و برای مدال بین المللی برنامه دارد، این انتظار را داریم تا این سالن در چارچوب قانون با شرایطی که به ووشوی قم کمک کند در اختیار هیئت ووشو قرار بگیرد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.