[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت‌الاسلام شهاب‌الدین غفاری در گفت‌وگویی با تشریح ویژه‌برنامه‌‌های مرکز قرآن و حدیث در ایام معصومیه اظهار کرد: در ایام معصومیه دوره آشنایی با حضرت معصومه سلام‌الله علیها،غبارروبی، ختم قرآن و صلوات و مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد و سفیران قرآنی کریمه نیز به مدارس و مساجد استان اعزام می‌شوند. […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت‌الاسلام شهاب‌الدین غفاری در گفت‌وگویی با تشریح ویژه‌برنامه‌‌های مرکز قرآن و حدیث در ایام معصومیه اظهار کرد: در ایام معصومیه دوره آشنایی با حضرت معصومه سلام‌الله علیها،غبارروبی، ختم قرآن و صلوات و مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد و سفیران قرآنی کریمه نیز به مدارس و مساجد استان اعزام می‌شوند.

وی با بیان این‌که دوره کوتاه‌مدت حضرت معصومه‌شناسی سلام‌الله علیها در ۶ جلسه و با حضور اساتید مطرح برپا خواهد شد، ادامه داد: این دوره با موضوعاتی همچون نسب‌شناسی، فضائل و کرامات حضرت معصومه سلام‌الله علیها، احادیث کریمه اهل‌بیت(س)، تاریخ هجرت و شهادت، زیارت‌شناسی و حرم‌شناسی برای زائرین و مجاوران حرم برگزار می‌شود.

رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این ایام، مراسم غبارروبی حرم مطهر است که با حضور فراگیران و اساتید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) و خانواده‌های آنها در ایام رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به همراه ذکر توسل، مناجات و سخنرانی برگزار خواهد شد.

وی ختم قرآن و صلوات را یکی دیگر از برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای ایام معصومیه عنوان کرد و گفت: در این برنامه، ختم ۱۱۴ هزار صلوات و ۱۴ ختم قرآن توسط فراگیران، اساتید، زائران و مجاوران حرم مطهر هدیه به حضرت معصومه سلام‌الله علیها انجام می‌شود.

رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) بیان کرد: در این ایام در نظر داریم مسابقه‌ کتابخوانی با موضوع زندگانی حضرت معصومه سلام‌الله علیها در دو مرحله‌ بالای ۱۶ سال و پایین ۱۶ سال ویژه‌ فراگیران مرکز قرآن و حدیث برگزار کنیم.

وی در پایان افزود: اعزام سفیران قرآنی کریمه به مدارس، مساجد و منازل شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم از دیگر برنامه‌های مرکز قرآن و حدیث در ایام معصومیه است./۱۳۲۴/ج

[ad_2]