×
×

ویژه برنامه ماه مبارک رمضان از شبکه چهار

  • کد نوشته: 29959
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، برنامه تلویزیونی «سوره» به تهیه کنندگی علی خواجه و مرتضی روحانی در شب های ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. این برنامه که به موضوع قرآن اختصاص دارد، به گفتگوهای تخصصی پیرامون قرآن و زندگی، قرآن و سیاست، قرآن و موسیقی، قرآن و […]

    ویژه برنامه ماه مبارک رمضان از شبکه چهار
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، برنامه تلویزیونی «سوره» به تهیه کنندگی علی خواجه و مرتضی روحانی در شب های ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

    این برنامه که به موضوع قرآن اختصاص دارد، به گفتگوهای تخصصی پیرامون قرآن و زندگی، قرآن و سیاست، قرآن و موسیقی، قرآن و سینما، قرآن و تئاتر، قرآن و شعر و … می پردازد.

    به بخش های اصلی برنامه «سوره» ذیل اسامی ۴ سوره قصص، مومنون، قلم و انسان پرداخته می شود.

    بخش قصص به خوانش تفسیر «روض الجنان و روح الجنان» توسط یوسفعلی میرشکاک اختصاص دارد.

    در بخش مومنون گفتگوهای ویژه با اصغر طاهرزاده، سید یدالله یزدان پناه، سید ابوالحسن مهدوی و سید مرتضی خاتمی خوانساری پخش خواهد شد.

    بخش قلم به معرفی شخصیت هایی که به صورت تخصصی در حوزه قرآن فعالیت داشته اند می پردازد. شخصیت هایی همچون محمدهادی معرفت، محمد ارکون، بهاءالدین خرمشاهی، محسن قرائتی، اکبر هاشمی رفسنجانی، توشیهیکو ایزوتسو، مهدی بازرگان، سید قطب، علامه جوادی آملی، علامه طباطبایی، مهدی الهی قمشه ای و … .

    بخش انسان بخش گفتگوهای تخصصی برنامه «سوره» است که در موضوعات قرآن و معماری، قرآن و نثر فارسی، قرآن و آثار سینمایی و تلویزیونی، اخلاق در قرآن، قرآن و محیط زیست، قرآن و شعر، قرآن و مسایل روانشناختی و اجتماعی، قرآن و خوشنویسی، نقاشی و موسیقی این گفتگوها با حضور کارشناسانی چون علیرضا قزوه، مرتضی امیری اسفندقه، زهیر توکلی، حسام الدین سراج، سید حسین شهرستانی، احمدرضا اخوت، مسعود آذربایجانی، مهراب صادق نیا، نصرالله قادری، محمد ناصرزاده، حسین سوزنچی، سید حسن اسلامی و … صورت خواهد گرفت.

    برنامه تلویزیونی «سوره» به کارگردانی علی خواجه و سردبیری و اجرای مسعود دیانی، از امشب در شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. /۸۸۲/ ۱۰۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.