×
×

ویژگی اسلام تعقل در عمل و توجه به باطن اعمال است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 34906
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی، شامگاه یکشنبه در نشست‌های کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) که به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به القاب سجاد و زین‌العابدین گفت: سجاد یعنی بسیار سجده کننده اما تنها سجده کردن […]

    ویژگی اسلام تعقل در عمل و توجه به باطن اعمال است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی، شامگاه یکشنبه در نشست‌های کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) که به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به القاب سجاد و زین‌العابدین گفت: سجاد یعنی بسیار سجده کننده اما تنها سجده کردن ویژگی امام نبود بلکه کیفیت سجده امام علیه السلام که عالم‌ترین فرد بود مهم است.

    استاد برجسته حوزه با اشاره به فرمایشات امام راحل درباره شخصیت امام علی (ع) گفت: در عبادت کمیت مهم نیست بله کیفیت مهم است چراکه مه رسیدن انسان به شناخت الهی است.

    وی یکی از ویژگی‌های امام سجاد را عقلانیت در عمل دانست و تصریح کرد: قرآن به جای کلمه معنویت از کلمه غیب استفاده کرده یعنی منظور قرآن از ناپیداها باطن هر کاری است.

    حجت الاسلام و المسلمین عابدی افزود: به اعتقاد ما هر جمله و هر کاری معنا و مفهوم باطنی دارد اما وهابیون اعتقاد به ظاهر هر کاری دارند چون فقط جسم را قبول دارند و باطن گرا نیستند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.