×
×

پاسخی به نیویورک تایمز| ما هم قبلا نیروی دریایی و هوایی آمریکا را شکست داده ایم- اخبار رسانه ها – اخبار شهرکریمه

  • کد نوشته: 17558
  • [ad_1] به گزارش گروه رسانه های خبرنگار شهرکریمه، هادی شریفی در یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت: برت استفنز روزنامه نگار آمریکایی که سوابق مدیریتی در رسانه هایی چون جروزالم پست، وال استریت ژورنال و شبکه ان بی سی را در کارنامه خود دارد در یادداشتی در نیویورک تایمز مدعی شده است : “ما در […]

    پاسخی به نیویورک تایمز| ما هم قبلا نیروی دریایی و هوایی آمریکا را شکست داده ایم- اخبار رسانه ها – اخبار شهرکریمه
  • [ad_1]

    به گزارش گروه رسانه های خبرنگار شهرکریمه، هادی شریفی در یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت:

    برت استفنز روزنامه نگار آمریکایی که سوابق مدیریتی در رسانه هایی چون جروزالم پست، وال استریت ژورنال و شبکه ان بی سی را در کارنامه خود دارد در یادداشتی در نیویورک تایمز مدعی شده است : “ما در گذشته نیروی دریایی ایران را غرق کرده ایم، آماده ایم دوباره این کار را بکنیم”!

    بازداشت  تفنگداران دریایی آمریکایی شکست خفت بار نیروی دریایی آمریکا

    اگرچه عنوان این مطلب از روزنامه نگار با سابقه ای مثل استفنز سطحی و عجیب به نظر می رسد و احتمالا اشاره وی به درگیری هایی بوده که در دوران جنگ ایران و عراق در خلیج فارس بین ایران و آمریکا صورت گرفته است اما گویی استفنز فراموش کرده که همین چند سال پیش در ژانویه ۲۰۱۶ ، جمهوری اسلامی ایران با بازداشت ملوانان آمریکایی شکست خفت باری را به نیروی دریایی آمریکا تحمیل کرد و هنوز صحنه های شیون و زاری و اسارت تفنگداران آمریکایی از ذهن ها پاک نشده است.

    شکست نیروی هوایی آمریکا در عملیات پنجه عقاب در طبس

    همچنین تصاویر خورد شده هواپیماها و بالگردهای غول پیکر و سربازان سوخته آمریکایی در آوریل ۱۹۸۰ در طبس و شکست عملیات “پنجه عقاب” ارتش آمریکا هنوز که هنوز است با وجود گذشت حدود ۴۰ سال فراموش نشده است. شکستی که شبیه به یک معجزه الهی بدون هیچ هزینه نظامی توسط جمهوری اسلامی ایران و فقط توسط باد، موجب بی آبرویی و بی حیثیتی آمریکا شد!

    و آیا ما در دوران جنگ تحمیلی با عراق که با حمایت آمریکا و بسیاری از دولتهای اروپایی صورت گرفت پیروز نشدیم؟

    پس آقای استفنز ما هم قبلا نیروی دریایی و هوایی ارتش آمریکا را شکست داده ایم و باز هم می توانیم.

    آیا داعیه جنگ آمریکایی ها با ایران احمقانه نیست؟

    نکته دیگر اینکه اگرچه توان نظامی فعلی جمهوری اسلامی ایران اصلا قابل مقایسه با ابتدای انقلاب اسلامی و همچنین کشورهای همجوار نیست و رشد بسیار قابل توجهی داشته است اما آیا آمریکا توانسته است از باتلاق های نظامی که در عراق، افغانستان و سوریه و شکست های مفتضحانه ای که برای خود ایجاد کرده است خارج شود که حال به فکر جنگ دیگر و البته شکست سنگین تری باشد؟ آیا با وجود این شکست ها، عنوان اینکه باز هم وارد جنگی دیگر شود احمقانه نیست؟!

    آیا با وجود اینکه حتی ترامپ نادان هم این را فهمیده و بارها اعلام کرده است که به دنبال جنگ با ایران نیست، عنوان این مطلب از سوی یک روزنامه و یک روزنامه نگار باسابقه، غیرحرفه ای و نابخردانه نیست؟!

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.