×
×

پاسخ مدیرعامل گوگل به درخواست یک دختر ۷ ساله برای استخدام در این شرکت!

  • کد نوشته: 4054
  • کار در کمپانی گوگل رویایی برای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژیست و به نظر می رسد که این رویا، سن و سال نمی شناسد؛ چرا که اخیراً یک دختر ۷ ساله نامه ای را به ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل نوشت و در این نامه از علاقه‌مندی خود برای استخدام و کار در گوگل، یکی از بزرگ‌ترین کمپانی های فناوری جهان خبر داد. با تک شات همراه بود.

    پاسخ مدیرعامل گوگل به درخواست یک دختر ۷ ساله برای استخدام در این شرکت!
  • به گزارش شهرکریمه حال نکته جالب اینجاست که این نامه به نزد ساندار پیچای برده شد و وی شخصاً در چند سطر به ابراز تمایل این کودک برای کار در گوگل پاسخ داد. پیچای در این نامه خطاب به Chole Bridgewater نوشت “به تلاش خود ادامه بده و دنبال رویاهایی خود برو و زمانی که تحصیلاتت را در مدرسه به پایان رساندی، درخواست رسمی خود را برای کار در شرکت گوگل برای ما ارسال کن.”

    به گزارش Business Insider، این کودک زمانی که از پدر خود شنید که گوگل یکی از بهترین شرکت ها برای کار است و در محل کار، تمامی امکانات از قبیل استخر، شهر بازی، صندلی های بادی و غیره برای کارمندان فراهم است، نسبت به کار در این شرکت علاقه‌مند شد و با کمک پدر خود، نامه ای خطاب به رئیس گوگل برای کار در این شرکت نوشت.

    در نامه این کودک آمده است که وی علاقه‌مند به کامپیوتر، ربات و تبلت است و یکی از موفق‌ترین دانش آموزان مدرسه خود محسوب می شود. از دیگر علاقه‎‌مندی های این کودک که در این نامه قید شده است می توان به کار در کارخانه شکلات سازی و دنبال کردن ورزش شنا به صورت حرفه ای برای حضور در المپیک اشاره کرد.

    اما ساندار پیچای، در پاسخ به این نامه نوشت:

    از این که این نامه را برایمان ارسال کردی از تو سپاسگزارم. بسیار خوشحالم که تو به ربات ها و کامپیوترها علاقه مندی و امیدوارم که به تلاش هایت برای یادگیری هرچه بیشتر تکنولوژی ادامه بدهی. من فکر می کنم که اگر سخت کوش باشی و برای رسیدن به آرزوهایت تلاش کنی، می توانی به هر آن چه که در ذهن خود داری، دست بیابی. فرقی نمی کند که به دنبال کار در گوگل و یا شنا در المپیک باشی؛ اگر تلاش کنی به هر خواسته ای دست خواهی یافت. من مشتاقانه در انتظار درخواست رسمی تو پس از پایان تحصیلاتت برای کار در این شرکت هستم، پس تا می توانی تلاش کن تا بتوانی به این خواسته خود برسی.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.