[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، دیدارهای دور برگشت فصل ۹۹ – ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران از این هفته آغاز می‌شود و ۱۴ تیم لیگ برتر پنجشنبه پنجم دی‌ماه بازی‌های خود را از سر می‌گیرند، لیگی که بعد از ۱۳ هفته نیم‌فصل دوم باید به مرحله پلی‌آف نیز برود. نخستین […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، دیدارهای دور برگشت فصل ۹۹ – ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران از این هفته آغاز می‌شود و ۱۴ تیم لیگ برتر پنجشنبه پنجم دی‌ماه بازی‌های خود را از سر می‌گیرند، لیگی که بعد از ۱۳ هفته نیم‌فصل دوم باید به مرحله پلی‌آف نیز برود.

نخستین مسابقه نیم‌فصل دوم تیم بسکتبال شیمیدُر قم در لیگ برتر بسکتبال ایران یک دیدار مهم خارج از خانه مقابل تیم شورا و شهرداری قزوین است، در حالی که شیمیدُر در مکان دوم جدول جای دارد و نماینده قزوین در حال حاضر تیم رده آخر جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر محسوب می‌شود و در خطر سقوط قرار دارد.

شیمیدُر قم که از شروع فصل همواره یکی از تیم‌های بالانشین جدول به شمار می‌رود، در حالی که هم اکنون با کسب ۲۳ امتیاز در مکان دوم ایستاده، در نیم‌فصل نخست توانست با نتیجه ۹۷ بر ۶۲ تیم شورا و شهرداری قزوین را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم شکست دهد.

شاگردان محمدرضا اسلامی که در نیم‌فصل نخست سه باخت به تیم‌های رقیب یعنی مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان داده‌اند، به لطف هفت برد پشت‌سر هم از هفته هفتم تا سیزدهم به رده دوم جدول آمده‌اند و با تیم صدرنشین پتروشیمی تنها یک امتیاز اختلاف دارند، تیمی که در قم به آن باخته‌اند.

مدیر تیم بسکتبال شیمیدُر قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به وضعیت این تیم در آستانه دور برگشت لیگ برتر گفت: با حمایت‌های مدیریت باشگاه از هر نظر شرایط خوبی داریم، از امروز دور جدید تمرینات تیم آغاز می‌شود و کادر فنی و بازیکنان مصمم هستند تا با قدرت بیشتری به مصاف رقبا برویم.

هادی عامری تصریح کرد: تیم ما در نیم‌فصل نخست با مشکلاتی همچون مصدومیت بازیکن مواجه شد، با این حال عملکرد تیم بسیار خوب بوده و شرایط به گونه‌ای است که می‌توانیم با بهترین رتبه جدول، مرحله مقدماتی را به پایان رسانده و با بهترین قرعه به مرحله پلی‌آف بازی‌های این فصل قدم بگذاریم.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]