[ad_1] به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، مدرسه عالی فقه و اصول حضرت قائم(عج) از میان طلاب ممتاز برای تمامی پایه های مقطع سطح عالی و درس خارج پذیرش می کند. امکان انتخاب استاد و شیوه تحصیل نظارت، مشاوره علمی، امکان تحصیل در دوره های سه، چهار و پنج ساله، کلاس […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، مدرسه عالی فقه و اصول حضرت قائم(عج) از میان طلاب ممتاز برای تمامی پایه های مقطع سطح عالی و درس خارج پذیرش می کند.

امکان انتخاب استاد و شیوه تحصیل نظارت، مشاوره علمی، امکان تحصیل در دوره های سه، چهار و پنج ساله، کلاس های مستمر قرآن حدیث و رجال، بهره مندی از استادهای جوان و با انگیزه، برگزاری نشست های علمی و بصیرت افزایی، تقویت روحیه جهادی طلاب، بهره مندی از خوابگاه و برگزاری برنامه های فرهنگی و تفریحی خانواده محور از جمله مزایای تحصیل در این موسسه است.

علاقه‌مندان به تحصیل در مؤسسه عالی فقه و اصول حضرت قائم(عج) می توانند برای ثبت نام از طریق پیامک با شماره ۰۹۰۳۱۷۵۷۱۷۲ ارتباط برقرار نمایند.

متقاضیان تحصیل در این موسسه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.Qaim.com و کانال Ble.ir/paziresh_qaim مراجعه و یا با شماره ۰۲۵۳۲۶۰۳۳۸۶ تماس حاصل کنند./۱۳۵۰/ت۳۰۳/ف

[ad_2]