×
×

پذیرش ۱۰۳ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 29304
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دوازدهم فروردین‌ماه، ۱۰۳ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلاء به کرونا پذیرش شدند. وی افزود: ۳۷ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی […]

    پذیرش ۱۰۳ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دوازدهم فروردین‌ماه، ۱۰۳ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلاء به کرونا پذیرش شدند.

    وی افزود: ۳۷ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، ۳۵ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

    وی با بیان اینکه ۱۲۰ بیمار بدحال در حال حاضر در مراکز درمانی قم وجود دارد، گفت: مهمترین دغدغه ما افزایش پیک مراجعات مردمی بعد از ۱۳ فروردین است و از این رو از مردم می‌خواهیم در منازل مانده و بیرون نروند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.