×
×

نماینده مردم قم در مجلس:
پرداخت حقوق‌های نجومی ظلم به نظام جمهوری اسلامی ایران بود

  • کد نوشته: 2896
  • نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسأله حقوق‌های نجومی اعتماد مردم به مدیران کشور را کم کرد و یک ظلم به نظام جمهوری اسلامی بود. به گزارش شهرکریمه احمد امیرآبادی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهید مصطفی لو که در خانه کارگر قم برگزار شد، با اشاره به نقش […]

    پرداخت حقوق‌های نجومی ظلم به نظام جمهوری اسلامی ایران بود
  • نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسأله حقوق‌های نجومی اعتماد مردم به مدیران کشور را کم کرد و یک ظلم به نظام جمهوری اسلامی بود.

    به گزارش شهرکریمه احمد امیرآبادی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهید مصطفی لو که در خانه کارگر قم برگزار شد، با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: کارگران نقش زیادی را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند، کارگران در زمان جنگ تحمیلی هم در پشت جبهه‌ها در میدان تولید تلاش می‌کردند و هم در خطوط مقدم جنگ با دشمن بعثی حضور داشتند و شهدای زیادی را از قشر کارگر در طول دوران دفاع مقدس داشتیم.

    وی ادامه داد: شهید برونسی الگویی برای کارگران بود، او کار را فقط برای خدا انجام می‌داد و به همین دلیل به مقام بالایی رسید، ملائکه به مقام چنین شهدایی غبطه می‌خوردند، شهید برونسی در موقعیت‌های سخت دوران دفاع مقدس ائمه معصومین(ع) را به کمک می‌طلبید.

    نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید برونسی نیروهایی را در دوران دفاع مقدس فرماندهی می‌کرد که این نیروها توانستند از مشکلات عبور کنند، او جان خودش را برای دفاع از وطنش نثار کرد و توانست که نام نیکی را از خودش به جای بگذارد، شهید برونسی می‌تواند الگویی برای همه باشد.

    امیرآبادی اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است که به همه مردم تعلق دارد، بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و این نهاد منشاء خیر و برکت‌های زیادی در جامعه بوده است، همه کسانی که ولایی هستند، بسیجی‌اند و کارکرد این نهاد در طول دوران دفاع مقدس برای همه مشخص شد، پس از جنگ هم بسیج در عرصه‌های مختلف کارآمد بود.

    وی ادامه داد: در هر کدام از عرصه‌ها که با روحیه بسیجی وارد میدان شدیم به پیروزی رسیدیم، خودکفایی کشورمان در عرصه‌های مختلف پس از دوران جنگ تحمیلی با داشتن روحیه بسیجی ممکن شد، در بخش‌های هسته‌ای و موشکی کشور روحیه بسیجی و خودگذشتگی را می‌بینیم و با داشتن این روحیه در این عرصه‌ها به موفقیت رسیدیم.

    نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج تنها متعلق به مردم ایران نیست، در دنیای کنونی همه ظالمان جمع شدند تا به مسلمانان ضربه بزنند و اسلام را دینی افراطی و ضد بشری معرفی کنند، در آن جایی که مسلمانان با داشتن روحیه بسیجی، مقاومت اسلامی را تشکیل دادند، موفق شدند.

    امیرآبادی با اشاره به بازتاب انقلاب اسلامی در جهان اظهار کرد: جبهه مقاومت زاییده تفکر بسیجی در جهان است و این جبهه برخواسته از تفکر بسیجی است، رزمندگان جبهه مقاومت با روحیه رحمانیت و رافت اسلامی با اسرای داعشی برخورد می‌کنند و این روحیه را در جبهه مقاومت می‌بینیم.

    وی ادامه داد: خبرهای خوبی از موصل، حلب و یمن به گوش می‌رسد، رزمندگان مقاومت در این جبهه‌ها با روحیه بسیجی به پیروزی‌های خوبی رسیدند، امیدوارم که در یک روز نزدیک شاهد از بین رفتن جبهه مستکبرین، وهابیت و آل سعود باشیم، مسلمانان با روحیه بسیجی می‌توانند در برابر رفتارهای افراطی بایستند و دنیای اسلام را از دست وهابیت و مستکبرین نجات دهند.

    نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مدیون کارگران هستیم، این‌ها رزمندگان جبهه مقاومت هستند و باید امکانات لازم را برای کارگران فراهم کنیم، البته در این راه مشکلاتی را پیش روی خود داریم، نمایندگان مجلس پیشنهادهای خوبی را در قانون برای حمایت از کارگران دادند، قشر کارگر کمترین حقوق را دریافت می‌کند و باید از این قشر حمایت کنیم.

    امیرآبادی با اشاره به مسأله حقوق‌های نجومی اظهار کرد: این مسأله اعتماد مردم به مدیران کشور را کم کرد و یک ظلم به نظام جمهوری اسلامی بود، نباید در نظام اسلامی شاهد پرداخت حقوق‌های نجومی باشیم و این مسأله با آرمان‌های امام خمینی(ره) در تضاد است.

    وی ادامه داد: در مجلس اجازه نمی‌دهیم که برخی از مدیران برای خودشان و اطرافیان‌شان حقوق‌های نجومی را تصویب کنند، مجلس جلوی این مسأله را می‌گیرد و باید در زمینه حقوق مدیران شفاف سازی صورت بگیرد، دولت، مجلس و قوه قضائیه در زمینه حقوق‌های نجومی خوب عمل نکردند و خواسته مردم است که تکلیف این حقوق‌ها معلوم شود.

    نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس با وضع قوانینی جلوی پرداخت حقوق‌های نجومی را در کشور می‌گیرد، ما از حقوق کارگران کوتاه نخواهیم آمد، پرداختن به این مسأله برای نمایندگان اهمیت زیادی دارد، از حقوق قربانیان حادثه برخورد دو قطار در استان سمنان هم دفاع خواهیم کرد.منبع: فارس

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.