معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی با صدور دستورالعملی،آغاز مرحله دوم برنامه زمانبندی پرداخت مستمری متمرکز بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را در ماه های مهر،آبان و آذر ١٣٩۵ اعلام کرد. به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم، در این اطلاعیه آمده است: احتراما”، پیرو دستورالعمل شماره ١٠٠٠/٩۴/٨٢٠٠مورخ ٩۴/٧/٢۶در […]

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی با صدور دستورالعملی،آغاز مرحله دوم برنامه زمانبندی پرداخت مستمری متمرکز بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را در ماه های مهر،آبان و آذر ١٣٩۵ اعلام کرد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم، در این اطلاعیه آمده است:

احتراما”، پیرو دستورالعمل شماره ١٠٠٠/٩۴/٨٢٠٠مورخ ٩۴/٧/٢۶در خصوص اجرای نظام پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان و در راستای برقراری عدالت در پرداخت مستمری و اصلاح سامانه پرداخت ضمن تاکید بر عدم تغییر در زمان پرداخت  مستمری بازنشستگانی که در سال قبل مشمول تغییر زمان پرداخت بوده اند ، بدینوسیله به آگاهی می رساند :

زمان پرداخت مستمری بازنشستگانی که در سال گذشته تغییری نداشته است  ( بازه زمانی بیستم الی بیست وپنجم ماه ) ، طی ماه های مهر و آبان و آذر ١٣٩۵ (طبق جدول زیر) به بیست و هفتم هر ماه  انتقال یابد .

بدین ترتیب مستمری بگیرانی که از طریق بانک های غیر از بانک رفاه کارگران و همچنین مستمری بگیران بانک رفاه که نام خانوادگی آنها با حروف” ک ” تا  ” ی ” آغاز می شود از ماه جاری ، هر ماه حداکثر ٣ روز بعد از موعد قبلی مستمری خود را دریافت خواهند کرد بطوریکه از آذرماه ٩۵ به بعد حقوق افراد فوق الذکر در تاریخ بیست و هفتم هر ماه پرداخت خواهد شد.

****جدول زمانبندی مرحله دوم واریز حقوق مستمری بگیران بانک رفاه

فقط تغییر نیافته ها در مرحله قبلی، در این مرحله تغییر یافته اند(حروف  ک  تا   ی   )

نام حرف تاریخ فعلی پرداخت تاریخ پرداخت در مهر ٩۵ تاریخ پرداخت در آبان ٩۵ تاریخ پرداخت در آذر ٩۵
ک ٢٠ ٢٣ ٢۶ ٢٧
گ – ل ٢١ ٢۴ ٢٧ ٢٧
م ٢٢ و ٢٣ ٢۵ ٢٧ ٢٧
ن ٢۴ ٢٧ ٢٧ ٢٧
و – ه – ی ٢۵ ٢٧ ٢٧ ٢٧

 

نکته مهم:ضمنا پرداخت مستمری سایر بانک ها در مهرماه تاریخ بیست و سوم،آبان ماه تاریخ بیست و ششم و آذرماه تاریخ بیست و هفتم انجام خواهد شد.