به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ، حسن قربانی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل اظهار کرد: این هفته ۷۵میلیون و ۷۰۰هزار تومان شهریه و کمک هزینه تحصیلی به دانشجوهای و طلاب مشغول به تحصیل در دانشگاه و حوزه علمیه این شهرستان پرداخت گردید. وی اضافه کرد: این نهاد […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ، حسن قربانی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل اظهار کرد: این هفته ۷۵میلیون و ۷۰۰هزار تومان شهریه و کمک هزینه تحصیلی به دانشجوهای و طلاب مشغول به تحصیل در دانشگاه و حوزه علمیه این شهرستان پرداخت گردید.

وی اضافه کرد: این نهاد در این مدت به ۷۲۰ دانش آموز و ۱۵۰ دانشجو کمک هزینه تحصیلی، لوازم التحریر، کلاس‌های تقویتی، هزینه کنکور و کمک هزینه ایاب و ذهاب عرضه داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل اضافه کرد:۷۰ نفر از محصلین تحت پشتیبانی این شهرستان در نیمه نخست سال کنونی به اردوی مشهد مقدس و اصفهان و ۵۰ مددجوی تحت پشتیبانی هم به نیابت از همه همشهریان در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین  به کربلا اعزام گردیدند که به ازای هر نفر نیز چهارصد هزار تومان هدیه عزیمت دریافت نمودند.