[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مهرداد مصلح با اشاره به اجرای طرح راهبری شغلی در کمیته امداد استان قم گفت: در سال ۹۷ برای سه هزار و ۶۷۶ مراجعه به مرکز راهبری شغلی پرونده مشاوره شغلی تشکیل شد. وی بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغال مددجویان را موفقیت آمیز توصیف کرد و […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مهرداد مصلح با اشاره به اجرای طرح راهبری شغلی در کمیته امداد استان قم گفت: در سال ۹۷ برای سه هزار و ۶۷۶ مراجعه به مرکز راهبری شغلی پرونده مشاوره شغلی تشکیل شد.

وی بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغال مددجویان را موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت: پرداخت یکهزار و ۴۱۵ فقره تسهیلات اشتغال و معرفی ۷۱ نفر به عنوان کارگر به مراکز تولیدی و خدماتی از جمله فعالیت‌های این مرکز در سال ۹۷ بوده است.

وی تسهیلات پرداختی برای اشتغال مددجویان مستعد کار را بیش از ۲۸ میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: از این مبلغ حدود ۱۸ میلیارد تومان از منابع بانکی و بقیه آن از اعتبارات این نهاد و صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم آموزش در بخش اشتغال را از ضروریات کارآفرینی و تولید برشمرد و تصریح کرد: دو هزار و ۱۲۶ فقره آموزش در زمینه‌های مهارتی و پایدارسازی شغل به میزان ۸۰ هزار ساعت به افراد تحت حمایت ارائه شد که از این تعداد یکهزار و ۷۱۰ نفر از افراد آموزش دیده زنان بوده‌اند.

مصلح با بیان اینکه امسال نزدیک به پنج هزار طرح فعال در استان قم داریم گفت: امید است در سال ۱۳۹۸ که مزین به نام رونق تولید است کمیته امداد در راستای منویات مقام معظم رهبری گام‌های موثرتری جهت ایجاد اشتغال و کمک به کارفرمایان و تولید بردارد.

[ad_2]